Villfaren Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Som tittel sier, hva menes med med lyspære ikonet ved bruk av like knappen? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 At du mener innlegget er innsiktsfull 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Villfaren skrev (Akkurat nå): Som tittel sier, hva menes med med lyspære ikonet ved bruk av like knappen? Hei, beskrivelsen for ikonet er "innsiktsfullt". Bruk det gjerne dersom en person har skrevet et kunnskapsrikt innlegg! Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 Psykake skrev (1 minutt siden): At du mener innlegget er innsiktsfull Øystein skrev (1 minutt siden): Hei, beskrivelsen for ikonet er "innsiktsfullt". Bruk det gjerne dersom en person har skrevet et kunnskapsrikt innlegg! Takker ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Villfaren skrev (5 minutter siden): Som tittel sier, hva menes med med lyspære ikonet ved bruk av like knappen? Hva diskusjon fått no vil det skal bety eller hvordan vi bruker det? Jeg gir stor sett faen og bruker lyspære og tommel i hytt og pine. Savner en «stem ned» funksjon. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Villfaren skrev (6 minutter siden): Som tittel sier, hva menes med med lyspære ikonet ved bruk av like knappen? Slik jeg har forstått det, "Liker" er, vel, for et innlegg du liker. Mens "Lyspæren" er for et innlegg du har lært noe av. Undret på dette i starten jeg også. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Vil se et spørsmålstegnikon. Hvis man vil vite mer om noe som noe skrev, eller det ikke er adekvat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Taurean skrev (På 3.9.2020 den 21.52): Vil se et spørsmålstegnikon. Hvis man vil vite mer om noe som noe skrev, eller det ikke er adekvat. Det gjør du ved å sitere. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Omnia vincit amor skrev (1 time siden): Det gjør du ved å sitere. Det er ikke alltid det passer. Ofte lurer jeg på ting som ikke helt hører hjemme under tråden, men som likevel kan være relevant for tråden. Ting jeg ofte har fått kjeft for eller lignende. Et spørsmålstegnikon ville løst dette problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Taurean skrev (1 minutt siden): Det er ikke alltid det passer. Ofte lurer jeg på ting som ikke helt hører hjemme under tråden, men som likevel kan være relevant for tråden. Ting jeg ofte har fått kjeft for eller lignende. Et spørsmålstegnikon ville løst dette problemet. Da kan du jo f.eks starte en tråd? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Taurean skrev (1 time siden): Det er ikke alltid det passer. Ofte lurer jeg på ting som ikke helt hører hjemme under tråden, men som likevel kan være relevant for tråden. Ting jeg ofte har fått kjeft for eller lignende. Et spørsmålstegnikon ville løst dette problemet. ? 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Taurean skrev (1 time siden): Ofte lurer jeg på ting som ikke helt hører hjemme under tråden, men som likevel kan være relevant for tråden. Men om det er off-topic for deg å spørre om utdypning så er det vell off-topic for den som skreiv innlegget å utdype? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå