joga Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Vurdere å gå til inkjøp av en dvd spiller som støtter divx. prisen skal være maks 2000. valget står mellom liteon lvd-2001. og united´s DVD/DivX- og MP3-spiller som de selger på clasohlson.no lvd-2001 har jo fått bra kritikk, bla på dinside.no, men den mangler (tror jeg?) mulighet for surround. derrimot har den progresiv scan. det har ikke united spilleren, men den har igjen mulighet for surround. nå har jeg heller ikke sett noen omtale av united spilleren noe sted, så foreløpig holder jeg en knapp på lvd-2001 spilleren. hva mener dere, er det noen som eventuelt har noen andre anbefalinger på divx spillere? takker for alle svar Ps: støtter liteon og united xvid? Endret 2. januar 2004 av joga Lenke til kommentar
klure Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Jeg anbefaler NorthQ 5000. Du finner den på Komplett.no. På den kan du også oppgradere firm-ware'n på spilleren. Endret 2. januar 2004 av klure Lenke til kommentar
larsstie Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hei..... Bruker du bare 200kr til så får du den beste kjøpet nemmelig Kiss dp-500 Sjekk opp dem andre trådene når det gjelder denne maskinen, du vil ikke trege på det.....Lover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå