Gå til innhold

Pentax Optio S

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Har tenkt til å kjøpe meg et Pentax Optio S...Får det for litt over 2000kroner...Er det bra pris på dette kameraet??Er ikke så veldig kravstor, men vil ha helt grei kvalitet på bildene, og regner med jeg får det med dette kameraet?!

Noen erfaringer??SKulle visst være veldig bra i følge prisguiden=)

Får det som sagt helt nytt for kun litt over 2000kroner=)

MVh Tomzern :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget god pris det, MEN

-Sjekk at alt tilbehør følger med. Det som skal følge med er bl.a. oppladbart batteri, lader, bruksanvisning, tv-kabel, usb-kabel, div. programvare inkl. drivere for å overføre bilder til PC.

-Sjekk kameraet for ytre skader. Selv om det er helt nytt kan det være b-vare, eller ett kamera med andre type skader. Når det er så billig, blir jeg litt mistenksom og ville testet kamera (og tatt noen bilder med det) før jeg kjøpte det.

-Sjekk at full garanti følger med, og at det ikke er importert fra utlandet. For hvis en useriøs person/butikk har importert det fra utlandet og selger det til deg, er det ikke sikkert de er spesielt villige til å følge kjøpsloven.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg får det så billig er at jeg slipper de 24 moms-prosentene fordi at kona til pappa bestiller det til meg gjennom jobben...Det står blant en del andre kameraer i en tilbudskatalog fra ExtraFilm, og de opplyser om at alt standardutstyr følger med...Extrafilms tilbud er på rundt 2879kroner, men jeg slipper som sagt å betale moms, så da blir det enda billigere for meg :)

Tror jeg slår til jeg:)

Mvh Tomzern :)

Endret av Tomzern
Lenke til kommentar

Genialt å slippe momsen. Jeg gjorde noe av det samme, fikk mora mi til å bestille gjennom jobben, bare at jeg slapp skatt og noen andre ting og. Derfor fikk jeg meg et Ixus 400 med 256Mb CF og ekstra batteri til 2500kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...