nomore Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Hei! I sommer kjøpte jeg en ny motorsykkel hos forhandler. Veiledende pris var eks levering, klargjøring og registrering. I løpet av kort tid var sykkelen involvert i en ulykke og etter takst fra verkstedet har nå forsikringsselskapet konkludert med kondemnering av kjøretøyet. I tilbudet jeg har fått tilsendt er det kun opplyst om veiledende pris - egenandel. Jeg reagerer litt på at de ikke har tatt høyde for resten av kostnadene med å få sykkelen på veien. Hva er normalt her? Skal forsikringsselskapet utbetale prisen jeg betalte hos forhandler i sommer - egenandel, eller kan de ta utgangspunkt i kun veiledende pris på kjøretøyet - egenandel? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 nomore skrev (5 timer siden): Skal forsikringsselskapet utbetale prisen jeg betalte hos forhandler i sommer - egenandel, eller kan de ta utgangspunkt i kun veiledende pris på kjøretøyet - egenandel? Du må lese forsikringsvilkårene for å sjekke hva som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå