Arodem Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Inneholder oppussede versjoner av Super Mario 64, Super Mario Sunshine og Super Mario Galaxy. Nintendo slipper samlepakken Super Mario 3D All-Stars om få uker Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Et hvilket som helst annet selskap hadde blitt korsfestet om de prøvde seg på noe slikt. 3 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 15 minutes ago, Alpred93 said: Et hvilket som helst annet selskap hadde blitt korsfestet om de prøvde seg på noe slikt. Hadde de? Har da kommet hauger med tilsvarende pakker det siste tiåret, helt uten korsfestelser. 5 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Har ikke kommet hjem for å sjekke det selv, men Nintendo Online skal visst nok ha blitt oppdatert i dag og SNES Mario All-stars skal være der Endret 3. september 2020 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Okapi skrev (8 minutter siden): Hadde de? Har da kommet hauger med tilsvarende pakker det siste tiåret, helt uten korsfestelser. Ikke alle samlepakker som er like slappe som denne heller da. Endret 3. september 2020 av Craxmerax Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Slik jeg forsto det, så er det fysiske spillet i butikken som er begrenset. Ikke kjøp via online butikken. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 25 minutes ago, Okapi said: Hadde de? Har da kommet hauger med tilsvarende pakker det siste tiåret, helt uten korsfestelser. 2 minutes ago, mrMKE said: Slik jeg forsto det, så er det fysiske spillet i butikken som er begrenset. Ikke kjøp via online butikken. Kanskje lurt å lese artikkelen først? Quote Kun et begrenset antall fysiske kopier skal trykkes opp, og den digitale versjonen av pakken fjernes fra Nintendo eShop mot slutten av mars 2021. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) . Endret 3. september 2020 av mrMKE Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Man kan ikke kjøpe det digitalt etter 31. mars, men man kan fortsatt spille det samt laste det ned på nytt etter 31. mars hvis man har kjøpt det innen den datoen. Lenke til kommentar
TomAwsm Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Den mest sannsynlige forklaringen er vel at de kommer til å selge spillene separat etter mars 2021, og da kun digitalt. Pakken er sikkert rimiligere per spill enn å kjøpe hvert spill for seg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 4 minutes ago, kilik said: Man kan ikke kjøpe det digitalt etter 31. mars, men man kan fortsatt spille det samt laste det ned på nytt etter 31. mars hvis man har kjøpt det innen den datoen. Det får man da virkelig håpe! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Må vi belage oss på fordyrende import på den fysiske utgaven mon tro? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Nintendo er griske som vanlige ja Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Usikker, men om du er som meg, å ikke vil ta noen sjanser, så kan du bestille fra inet.se hvis du kjenner noen i Sveige som gidder å sende det til deg. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 De hadde pusset dem opp? Så ut slik jeg husker dem originalt, men tiden har ikke vært snill med disse tidlige 3d-spillene. Uansett, hadde vært mer interessert i en remake på høyde med Odyssey, et spill om gangen. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Mala skrev (1 time siden): Må vi belage oss på fordyrende import på den fysiske utgaven mon tro? Jeg bestilte hos Komplett tidligere i dag Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 1 hour ago, tankbug said: De hadde pusset dem opp? Så ut slik jeg husker dem originalt, men tiden har ikke vært snill med disse tidlige 3d-spillene. Uansett, hadde vært mer interessert i en remake på høyde med Odyssey, et spill om gangen. Ser ut til at de har gjort fint lite. Kjører i mye høyere oppløsning, men det er jo en selvfølge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 diZrupt0r skrev (2 timer siden): Jeg bestilte hos Komplett tidligere i dag Knall, det er SÅPASS tilgjengelig altså ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Som en som ikke har spilt verken Sunshine eller Galaxy så er jo dette veldig fristende. Men samtidig er det utrolig skuffende at de tilsynelatende har lagt ned såpass liten innsats så spillene er nærmest en direkte port helt uten noe forsøk på å forbedre noe som helst..? Og hvorfor er ikke Galaxy 2 med? Virker som de har langt ned mer tid og kjærlighet på Super Mario 3D World+ som også får sin egen utvidelse enn de har lagt ned på port av de gamle spillene. En litt snodig prioritering spør du meg. Endret 3. september 2020 av RamGuy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg er enig. Ekstremt spesielt at de bare utelater Galaxy 2. Jeg har faktisk ikke spilt verken Sunshine (har de på GC nå da) eller noen av Galaxy spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå