Yazfat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har akkurat lagt inn php-nuke, og laget en super user på hovedsiden. kommer da til en Administration System Login. Der spør den etter Admin Id og password. Har kikket litt i config.php og admin.php men har ikke blitt noe klokere. Noen som kan hjelpe meg litt? Er syl færsk med php Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Er ikke deafult: Bruker: God PW: Password var iallfall det den gangen jeg gjorde det.. prøv det Lenke til kommentar
jic Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har akkurat lagt inn php-nuke, og laget en super user på hovedsiden. kommer da til en Administration System Login. Der spør den etter Admin Id og password. Har kikket litt i config.php og admin.php men har ikke blitt noe klokere. Noen som kan hjelpe meg litt? Er syl færsk med php Hmm hvis jeg ikke tar feil så er det første man som registerer adminstrator. Var lenge siden jeg installerte det. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Ingen av forslagene virker, må lese mere tenker jeg. Lenke til kommentar
jic Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ingen av forslagene virker, må lese mere tenker jeg. Hvilken versjon har du. Prøv user: admin pass: password Lenke til kommentar
Gerbo Garik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg mener bestemt at det er den første kontoen som registreres som brukes som administrator konto? Lenke til kommentar
jic Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg mener bestemt at det er den første kontoen som registreres som brukes som administrator konto? Jeg skrev det samme oppe men det stemte ikke. Er det ikke bare å gå i mysql å lage en admin konto derfra??? Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Ingen av forslagene virker, må lese mere tenker jeg. Hvilken versjon har du. Jeg kjører PHP-Nuke 7.0, tror det skulle være siste versjon. Appserv v2.3.0 surrer å går i bakgrunden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå