Gjest 9d6bb...0c3 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Hva regnes som gyldig legitimasjon på innenlandsreiser? Må man ha med pass? Anonymous poster hash: 9d6bb...0c3 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Pass er eit av fleire ID-papir som alltid er godkjent som identifikasjon internt i Norge. Anna identifikasjon du kan bruke er: Bankkort med bilde Førarkort Nasjonalt ID-kort (kjem i november) ID-kort frå forsvaret HMS kort frå arbeidstilsynet I tillegg er vell også bank-ID ein identifikasjon av deg sjølv om det er litt vanskeleg å legge fram fysisk. Det skal også nemnast at det er den som krever at du identifiserer deg som bestemmer kva som er god nok dokumentasjon. I mange tilfeller der det ikkje er eit lovpålagt krav om sikker identifikasjon, som til dømes for å kvalifisere til ungdoms- eller honørbillett så vil det være godt nok å sannsynleggjere identiteten din slik at du vil nok oppleve at det tidvis blir akseptert at du viser til studentkort, at du er innlogga på personleg facebookkonto på mobilen, at faren din er med og går god for alderen din, og liknande andre kreative måtar du kan prøve å bevise kven du er på. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 The Avatar skrev (23 timer siden): HMS kort frå arbeidstilsynet Sikker på denne? Mitt nye jeg fikk for en mnd. siden er tydelig merket "Dette er ikke et identifikasjonskort" ved bildet. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Big_JT skrev (25 minutter siden): Sikker på denne? Mitt nye jeg fikk for en mnd. siden er tydelig merket "Dette er ikke et identifikasjonskort" ved bildet. Ja då er eg definitiv ikkje sikker og tek mest truleg feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå