akelbo Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Ble lastet ned mer enn noen annen beta. Marvel's Avengers-betatesten satte ny PlayStation-rekord Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 5.1 i user score på Metacritic til nå, dette virker lovende... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Jim Stirling er ikke imponert for å si det mildt. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Gunfreak skrev (1 time siden): Jim Stirling er ikke imponert for å si det mildt. Gud jeg er glad det er refound på steam Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (3 timer siden): 5.1 i user score på Metacritic til nå, dette virker lovende... Brukeranmeldelser på meta er som regel bare vås så tidlig. Men i alkurat dette tilfellet kanskje det reflekterer produktet. Hehe Blir spennende å se reviews, men ikke noe tyder på at dette blir høstens store tittel. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Deltok i åpen beta på Steam selv så jeg er med på rekordtallene de feirer seg selv med her. Så var det faktum at jeg syns det jeg så var sinnsykt slappe greier som ikke i det hele tatt fristet til et kjøp, da... Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 barezell skrev (På 3.9.2020 den 15.56): Brukeranmeldelser på meta er som regel bare vås så tidlig. Men i alkurat dette tilfellet kanskje det reflekterer produktet. Hehe Blir spennende å se reviews, men ikke noe tyder på at dette blir høstens store tittel. Brukereanmeldelser pleier å stemme veldig godt i de fleste tilfeller. Ghost recon : operation breakpoint var et tilfelle det det stemte veldig dårlig. Makant il bra spill. Et av de beste jeg har spillt på en stund. Men ble lei etter storyen, spiller ikke pvp eller raid. Men beste er å vente litt til karakterene utjevner seg på metacritic. Beste er å vente litt med spill før man kjøper de, med mindre det er store tilter da som man kjøper uansett hvilke karakterer de får, slik som fks Cybepunk, Cold war, assasins creed valhalla, Destiny 2 beyond light fks. Og ikke minst Demons souls til Ps5. De kjøpes usett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå