iR' BR34K Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Me tar for oss nesten 50 gamingmus. Kva bør du gå for? SAMLETEST: Gamingmus 2020 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Tar gjerne i mot tips på godt kjøp hvis jeg vil ha en mus som er så lik Logitech G MX518 som mulig, men med bedre hjul og trådløs. Ergonomisk og komfortabel for store hender Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 G502 trådløs er den beste musen jeg har hatt, har store hender og MX518 var den jeg hadde før. Problemet med Mx518 er at den er så glatt at man må jobbe mye for å holde grepet på den, det ga meg kramper i hånda. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 seth_vacn skrev (9 minutter siden): G502 trådløs er den beste musen jeg har hatt, har store hender og MX518 var den jeg hadde før. Problemet med Mx518 er at den er så glatt at man må jobbe mye for å holde grepet på den, det ga meg kramper i hånda. Sett ett par biter skate-tape på. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Har alle stille klikk? For min del skjønner jeg ikke hvorfor det produseres mus uten stille klikk-funksjon overhodet. Å høre på 1 million klikk gjennom et år har en effekt. For andre rundt også. 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 90% av gamere spiller vel med headsett? Og 90% av de har vel PC på eget rom. Så det blir vel et smalt marked. Lenke til kommentar
SiggEye Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Fin vurdering, men må bare si at Cooler Master sin byggekvalitet er så dårlig at du er heldig hvis datamusen lever i over 8 måneder uten feil. Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Er det en skrivefeil i det positive på Logitech G903 Hero Lightspeed? Står: Ambidesktridesign Regner med det skal være; Ambidekstridesign? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå