oceldot Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har nylig fått reklame fra elkjøp i posten, og der så jeg en bærbar fra toshiba som virket veldig til en rimelig pris (toshiba SATA30604 til 9995 spenn). Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg å finne ut om dette er en bra maskin. maskinen skal brukes til stort sett vanlig bruk, men også litt spilling. har aldri hatt bærbar før, og er derfor noe usikker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Den har dårlig grafikk kort tror jeg. Lenke til kommentar
siggs Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har samme prob. selv. Jeg tenker å kjøpe "Green C1400 15". Lenke til kommentar
oceldot Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 maskinen har delt grafikkminne på 16-64 ram tror jeg.. men det må vel bli grei grafikk om man setter dette på 64? eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Når grafikkminnet er delt med hoved minne fører dette til at grafikkytelsen blir meget dårlig (selv om du setter av 64mb) til alle 3d applikasjoner. Er det bare 2d, så holder det. Konklusjon: Ikke kjøp pc med delt minne når du skal spille på den. Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg anbefaler denne: Fujitsu Siemens Amilo A7620 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå