akelbo Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Heist kommer i september og introduserer støtte for Mac. Bankran står på menyen i Path of Exiles neste utvidelse Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Diablo season: Treasure goblins now spawn in pairs! PoE season: Heist (nytt minigame, hirelings, nye uniques, skills, base items, modifikasjoner på eksisterende uniques, skills og mye mye mer). Ok, jeg overdriver litt for å få frem et poeng, men det som ikke er overdrevet er at PoE fortsetter å gjøre bordet rent når det gjelder innholdet deres sesonger. Deres filosofi med å ikke prøve å holde på spillere gjennom filler-content som ikke er morsomt, men heller la de komme tilbake neste sesong fungerer utmerket for min del. Endret 2. september 2020 av Vegard# 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 10/10 spill Hadde det kostet penger hadde det fått 8/10 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Jøss, det ser bra ut. Er hele path of exile sånn? Og akkurat nå som jeg er på utkikk etter noe nytt. Liker absolutt ikke å støtte noe som er tatt rett ut av diablo 2, dog ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå