Taurean Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Har vært medlem lenge nå. Det er på tide å skryte litt av ledelsen og medlemmene. Har vært på en god del forskjellige forum igjennom de siste 13 årene. Dette er forumet hvor man kan diskutere 80-90% fritt. Det er ganske utrolig at det er så åpent som det er. Dét betyr for meg intelligent lederskap. Noe som er ekstremt sjeldent i dagens samfunn. Påberoper meg ikke å være perfekt. Jeg mister hodet av og til. Så da fortjéner jeg å bli satt på plass. Men det finnes igjen grenser. I andre forum har jeg blitt kasta ut i 3 måneder bare fordi jeg har rapportért poster som har vært trakassérende og lignende. Også 50-60% advarsel høstet over 8 år fordi jeg har "slåss" mot de som er slemme. Jeg opplever ikke det samme på dette forumet. Dét er ganske unikt. Å lede er ingen enkel oppgave, dét er noe jeg vet. Har sett nesten alle sesongene av Hell's Kitchen, dog jeg ikke er noen fan av Gordon Ramsay, så er det veldig gode leksjoner i lederskap der hvis man følger med. Og som mange vet, så er astrologi og personligheter noe som står meg nært, og jeg synes det er interessant hvordan folk går og ikke går sammen naturlig. Jeg var litt bekymra for hvordan lederskapet skulle utvikle seg da VG tok over her, men såvidt jeg har sett har det ikke skjedd særlig store endringer. Noe som nok en gang er sjelden vare. Vanligvis får man masse reklame og slitsomme endringer. Men ikke denne gangen. Vil bare uttrykke min takknemlighet for forumets ledelse. Oppfordrer til dialog fremfor direkte advarselspoeng og utestengelse. Man kommer i 80-90% av tilfellene (etter min erfaring) så mye lenger med vennlig dialog enn med direkte utestengelse eller advarsler, som med så mange andre forumer, hvor det virker som at det er makt og dominans som teller mest .. ikke dialog og intelligent lederskap. Så jeg vil bare hylle ledelsen. Dere fortjener ros. Jeg har endra meg litt .. og jeg opplever at dere har blitt bedre i løpet av de siste 2-3 år. Jeg håper dét fortsetter i den retningen for oss alle. Igjen, lederskap er ikke lett .. det virker som at dere tar det seriøst. Dét settes veldig pris på. 3 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Alltid koselig med litt skryt i hverdagen, det setter vi jo veldig pris på alle mann. Det er heller ingen krav til å være perfekt for å bruke forumet, vi er forholdsvis imøtekommende med folk som fortjener det. Og med det sagt, vi er jo bare mennesker vi moderatorer også og ei heller perfekte, men vi prøver jo så godt vi kan. Men igjen takk, og takk tilbake til alle brukere for så vidt også det er jo dere som gjør forumet til en fin plass å være. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå