Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Gratulerer Olsen og lykke til med 20-åra! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hepp hepp!!! Grattis .oO( Hvem er Olsen ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Alle kjener da OLSEN! Hehe Gratulerer da! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 olsen twins? desverre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Gratulerer Hipp Hipp HurraY Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Gratulerer! Endret 2. januar 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 gratulerer med dagen ja var ikke du fra Ålesund? i dag var jeg ivertfall i Ålesund by og fikk se ikke mindre enn 3 kjendiser: - Ivar Morten Nordmark - Tor Hogne Aarøy - Han Grytten (-"tenk å få være i en by med statua!. en by uten statua e jo bare et tettsted!") Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 gratulerer med dagen ja var ikke du fra Ålesund? i dag var jeg ivertfall i Ålesund by og fikk se ikke mindre enn 3 kjendiser: - Ivar Morten Nordmark - Tor Hogne Aarøy - Han Grytten (-"tenk å få være i en by med statua!. en by uten statua e jo bare et tettsted!") Åh! De er superkjendiser! (haltan stil) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Gratulerer med dagen, my main man Olsen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Gratulerer olsen. Regner med at det er vår komunistiske olsen?? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Her kunne jeg skrevet mye om hor god og fin kommunismen er, samt noe propetareliart (eller noe sånt) greier fra det kommunistiske manifest, av Karl sjøl, men det gidder jeg ikke, mest fordi jeg ikke er kommunist/tror på kommunismen og litt fordi jeg er trøtt... Happy Birthday to you, Olsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå