Trestein Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Sturle S skrev (2 minutter siden): Eg veit ikkje om nokon bil som brukar varebilar som drivstoff. For Biler som blir brukt i næring blir utslagene ulike. Klasse to varebiler får man momsen tilbake på. Drivstoff kan utgiftsføres. Da forsvinner mange av fordelene med el varebil. Det blir derfor mye vanskeligere å øke andelen el varebiler enn privatbiler. Bilene blir dyrere enn fossile versjoner å eie og bruke. Dessuten har du to menn som må lade i en halvtime koster dette raskt 2000kr. Da blir regnskapet fort dårlig. Lenke til kommentar
6RCURCGB Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) 7 hours ago, Sturle S said: Tilbodet kan vere å slutte å subsidiere diesel. La diesel få same avgifter som bensin. Då vert ein bil som går på straum straks eit godt tilbod. Hvordan skal du da hjelpe på konkurransevilkårene til transportbransjen? 7 hours ago, Sturle S said: Huh? Det er ikkje mindre avgiftslette for eit firma som skiftar til straum som drivstoff enn for ein privatperson. Mva-fritak for køyretyet kjem derimot mest privatpersonar til gode, sidan dei fleste firma kan trekkje frå mva. For drivstoff er det same mva på bensin, diesel og straum. Som andre har påpekt er transport så mangt. At man kan gå over til elektrisk ved små biler og korte distanser er hevet over enhver tvil. Men hvis man driver med lang/tung transport er elektrisk fullstendig utopi. 5 hours ago, Sturle S said: Nei, det var difor eg lurte på kva du meinte, for dieselsubsidiane er nøyaktig dei same for bedrifter som for privatpersonar. Korrekt, som jeg påpekte. Endret 2. september 2020 av 6RCURCGB typo Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 On 9/2/2020 at 9:38 PM, 6RCURCGB said: Hvordan skal du da hjelpe på konkurransevilkårene til transportbransjen? Det vil gje nøyaktig same utslag for alle i transportbransjen som brukar diesel som drivsstoff. Det vil gje ein liten fordel til tog og bilar som brukar straum som drivstoff, og for skip som ikkje betaler denne avgifta. On 9/2/2020 at 9:38 PM, 6RCURCGB said: Som andre har påpekt er transport så mangt. At man kan gå over til elektrisk ved små biler og korte distanser er hevet over enhver tvil. Men hvis man driver med lang/tung transport er elektrisk fullstendig utopi. Bergensbana går langt og dreg tyngre lass enn nokon dieselbil. Der har du utopien din. Lange distansar er heller ikkje noko problem på veg. Eg har 1500 km til hytta og køyrer elbil, utan at det tek lenger tid enn det ville gjort med eksosbil. For elektrisk tungtransport kjem i alle fall Tesla Semi til neste år og heilt sikkert fleire. Seinast for eit par dagar sidan var det ei sak ein annan stad om DAF som dobla rekkjevidda på sin CF electric og samstundes auka nyttelasta med 700 kg pga betre batteri. Snart er all vegtransport innan rekkjevidde med batteri. 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 8 hours ago, Sturle S said: Seinast for eit par dagar sidan var det ei sak ein annan stad om DAF som dobla rekkjevidda på sin CF electric og samstundes auka nyttelasta med 700 kg pga betre batteri. https://www.daf.com/en/news-and-media/news-articles/global/2020/q3/daf-introduces-cf-electric-with-extended-range Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå