larsr Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har en Elitegroup 551, denne skal ha, i følge speken, to stk usb 2 porter. På denne har jeg instalert XP med SP1. Da jeg her omdagen fikk tak i ei usb penn med usb2 på, tenkte jeg at jeg skulle teste ut farta på usb2. Da jeg satte denne penna inn fikk jeg opp følgende boble: HI-SPEED USB DEVICE Plugged into non-HI-Speed USB Hub Prøvde å instalere drivere som fulgte med denne usb pennen uten at det hjalpt. Usb pennen er av merket: Veritech Ultra HI-Speed 128MB-2.0. Finnes det drivere eller noe som må instaleres for å få usb2 til å fungere? Etter det jeg har forstått skal det funke så lenge du har instalert SP1. Jeg leita litt etter hjelp, men sitter for tida på ISDN så tolmodigheten er ikke særlig stor. Med det samme jeg er igang: Finnes det en måte å fjerne de irriternde boblene som dukker opp i XP? Takker for hjelpa ---LaRS Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Husk å oppdatere manuelt USBdrivere i maskinvarebehandling etter du har inst. SP 1..... Lenke til kommentar
larsr Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Der ja!! Nå skjedde det noe her!! Takker så meget!! ---LaRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå