WeeR Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 De fleste spillere til 500kr kan man bare GLEMME. Har testet flere (gadd ikke merke meg navn eller modell) men de hadde værtfall problemer med nye ubrukte plater... leide filmer kunne man bare glemme. Synes nesten det er utrolig at de har lov til å kalle det en DVD spiller.. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hmm, det kjenner ikke jeg meg igjen på, har kjøpt inn mange forskjellige merker (billig) til kompiser, mor mi, bror osv. Merkene er united, denver, elfunk og noen jeg ikke husker navnene på. Dem var alle sonefri og tar alt av både formater(ikke divx og xvid) og er iallefall ikke kresen på plater. Men hadlet også en dyrere dvd spiller fra eltax og den var mye dårligere enn noen av billig merkene kjøpt henholdvis, rimi, prix, obs og bunnpris. Eltax anbefaler jeg iallefall ikke, men det kan hende jeg har vært heldig når jeg har kjøpt inn spillerene til venner og bekjente. Av 12 dvdspillere har kun en vært dårlig (eltax, returnert til komplett påå angrefrist) Rscue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå