Pug Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Noen som vet om butikker som har DVD spillere til ca 500,- som takler SVCD og VCD? Vet Rimi hadde for en stund siden, men ellers så vet jeg ikke... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 de fleste som tar DVD tar da vel SVCD og VCD? du kan jo prøve div. elektro butikker nå i disse salgs dager Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Sonefri bør vel den være? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Har sjekka Expert.no, elkjop.no, komplett.no, og har sett at Smart Club anonserer for en som koster 499, men det står ikke noe om SVCD/VCD... Prisene ligger på rundt 1000, men det er litt stram økonomi nå, så den bør helst ligger på rundt 500 kroner... Den bør/kan gjerne være sonefri. Noen flere butikker jeg bør sjekke eller? Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Rema 1000,OBS osv. har og i noen butikker til lave priser. Trodde også at de fleste DVD nå til dags støttet (S)VCD.Ellers er det vel bare å spørre\maile butikkene. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 bare vær litt obs på spillern før du kjøper den, sjekk litt rundt på internett etter navnet og hør hva folk sier om den... ellers...kooooooooz Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Var innom COOP PRIX rett føre jul,da hadde de en DVD-spiller til kr. 399,-............ Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei! Har den dvd spilleren som de solgte på Prix før jul. Det er en helt grei sonefri dvd spiller, den er så absolutt verdt 400,-. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Hei! Har den dvd spilleren som de solgte på Prix før jul. Det er en helt grei sonefri dvd spiller, den er så absolutt verdt 400,-. Selger de den fortsatt? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Prøv coop-OBS, der pleier de og ha en del United-spillere med upåklaglig kvalitet Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei. Jeg vet ikke om de selger den på prix lengre. Men mener merket er euronicks så du kan jo høre om de kan bestille en til deg eller noe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tro meg, de spillerne som er nevnt er seriøst elendige, de ødelegger mest sannsynlig filmene dine også Har en Denver bare så det er nevnt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Gjør deg selv en tjeneste og spar opp litt mere penger og kjøp en spiller som koster en 1500-2000. Da vil du få litt mere igjen for pengene i det lange løp. Du må huske at du får det du betaler for. Prøv å få tak i Sony, Pioneer, Philips eller Toshiba. Du får jo mange spillere til under 2000 på Elkjøp. Så prøv å kjøp et merke som er litt mere kjent for kvalitet en det som du får å Rema, Rimi, Prix osv... Det kan hende at du har spilleren i 1 månde så er det noe som rykker og du må betale mer for å få den reparert enn det du betalt når du kjøpte den. Edit: Selv har jeg en Sony DVP-S7700 som jeg har hatt i snart 5 år og har ikke hatt en liten feil med den. Og den maskinen har gått i noen tusen timer for å si det litt pent. Endret 2. januar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du bør ikke ha alt for store forventninger til bilde og lydkvaliteten på disse billige DVD-spillerne. Jeg har prøvd et par av dem, og å se svcd på en vanlig 50Hz TV med disse billige spillerne er ingen veldig behagelig opplevelse. Men har du kun 500kr å bruke på spiller, er det bedre enn ikke noe! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hva med denne som er produsert av Philips. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Gjør deg selv en tjeneste og spar opp litt mere penger og kjøp en spiller som koster en 1500-2000. Da vil du få litt mere igjen for pengene i det lange løp. Du må huske at du får det du betaler for. Prøv å få tak i Sony, Pioneer, Philips eller Toshiba. Du får jo mange spillere til under 2000 på Elkjøp. Så prøv å kjøp et merke som er litt mere kjent for kvalitet en det som du får å Rema, Rimi, Prix osv... Det kan hende at du har spilleren i 1 månde så er det noe som rykker og du må betale mer for å få den reparert enn det du betalt når du kjøpte den. Edit: Selv har jeg en Sony DVP-S7700 som jeg har hatt i snart 5 år og har ikke hatt en liten feil med den. Og den maskinen har gått i noen tusen timer for å si det litt pent. Ja, men om et år eller to er jo DVD opptakerne blitt så billige at det går ann å kjøpe dem ganske rimelige, jeg mener rundt 1000-2000,-... Derfor vil jeg gjerne kjøpe en billig nå, slik at jeg ikke kaster bort penger på en DVD-spiller som bare skal brukes til DVD opptakerne blir billigere... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Gjør deg selv en tjeneste og spar opp litt mere penger og kjøp en spiller som koster en 1500-2000. Da vil du få litt mere igjen for pengene i det lange løp. Du må huske at du får det du betaler for. Prøv å få tak i Sony, Pioneer, Philips eller Toshiba. Du får jo mange spillere til under 2000 på Elkjøp. Så prøv å kjøp et merke som er litt mere kjent for kvalitet en det som du får å Rema, Rimi, Prix osv... Det kan hende at du har spilleren i 1 månde så er det noe som rykker og du må betale mer for å få den reparert enn det du betalt når du kjøpte den. Edit: Selv har jeg en Sony DVP-S7700 som jeg har hatt i snart 5 år og har ikke hatt en liten feil med den. Og den maskinen har gått i noen tusen timer for å si det litt pent. Ja, men om et år eller to er jo DVD opptakerne blitt så billige at det går ann å kjøpe dem ganske rimelige, jeg mener rundt 1000-2000,-... Derfor vil jeg gjerne kjøpe en billig nå, slik at jeg ikke kaster bort penger på en DVD-spiller som bare skal brukes til DVD opptakerne blir billigere... Og en liten stund senere er det nåværende dvd-merket på vei ut, og en forbedret dvd versjon kommer... Det kommer alltid noe nytt. Angående dvdspillere til 500kr ol. Hvis man har en elendig tv, dårlig lyd og lave forventninger til alt som heter kvalitet, fungerer slike spillere nesten tilfredstillende. Hvis man har en brukbar/god tv, er meningsløst å kjøpe en såpass elendig spiller som man får til rundt 500kr. Lyd og bildet blir ekstremt mye bedre på en god dvdspiller. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 De selger en JVC spiller på Elkjøp til 899... Kanskje jeg satser på den da... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 De selger en JVC spiller på Elkjøp til 899... Kanskje jeg satser på den da... Det er spilleren som kom på andre plass i en stor europeisk test. Du kan se hele testen på forbrukerrapporten.no Uansett ville jeg ikke kjøpt noen spiller til 500 (hvis da den ikke var sterkt nedsatt) Lenke til kommentar
rscue Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Kjøp deg en billig spiller hvis du vil, jeg har iallefall aldri angret på united spilleren jeg har, Kostet vel ca 500 når jeg kjøpte den og den er 1 år eller noe, dessuten så gjelder garanti og kjøpsloven ved kjøp av billig dvdspillere også så blir den ødelagt får du en ny eller den blir reparert. Kvalitet er brukbar på den iallefall og samenlignest med andre dyrerre merker. Søk lit på google på merket som er aktuelt for deg, så får du høre andre sine meninger om dvd spillerene. RScue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå