Froc Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 De beste seriene er KLART: #One Piece (her er mangaen klart best) #Naruto (begge like bra) #Dbz (Mangaen ikke anime) Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hva med og ta en titt på denne linken Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Min fav må være Hellsing Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Min favoritt mangas er som følger: #Battle Angel Alita (Cyberpunk) #Berserk #Hellsing Og så har jeg nettopp bestilt Beserk,Trigun og Hellsing seriene fra USA... glede meg helt vilt til jeg får dem Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Forresten ... bør ikke nye sånne tråder om anime flyttes til Filmer,TV og musikk? Vil si denne er feilpostet. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ghost in the shell filmen var bra. Har sett litt rundt etter manga etter jeg så den, men finner ikke noe som kan måle seg. Det er bare barnslige serier osv jeg har kommet over.. eller humor. Er ghost in the shell en serie også? Noen som kan anbefale lignende filmer/serier? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Klarer ikke sånnt japansk fjatt Får seriøse plager av det Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ghost in the shell filmen var bra. Har sett litt rundt etter manga etter jeg så den, men finner ikke noe som kan måle seg. Det er bare barnslige serier osv jeg har kommet over.. eller humor. Er ghost in the shell en serie også? Noen som kan anbefale lignende filmer/serier? Du glemmer vel ikke akira, da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Atika er ganske bra. Helsing er ok... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 pokemon er min favoritt...enough said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg