Thade Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei, fant denne siden da eg søkte etter en plass å levere inn Jule bildene mine. Prisen er helt nede i 1,95 kr per bilde. Sjekk selv. www.direktefoto.no Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det geniale er at det er mindre enn 15 min. kjøretur hjemmefra! Lenke til kommentar
Thade Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Hehe, du kan hente bildene i butikken hvis du bor i Stavanger området Det fikk eg ikke med meg første gang Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Samme pris som f.eks Preus har når du leverer en CD med bilder til fremkalling i butikk. Noen billigere? Lenke til kommentar
Thade Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Hva tar Preus når en leverer cd i butikk? Og hvor har Preus butikker? Koster det under 1.95 kr per bilde hos Preus??? Da må eg bare bøye meg i støvet Er dette et tilbud for alle eller bare butikk? Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Crazysteps skriver jo nokså klart at det er samme pris som Preus Foto tar dersom man leverer en CD. Adressen til Preus finnes her Endret 6. januar 2004 av Sonymann Lenke til kommentar
Euroboy_bgo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) For tiden er det et enda bedre tilbud ute å går. Hos Kodapost får du nå 100 bilder til 1 krone stykke ! Og kvaliteten ????....super... Tilbudet gjelder ut januar og du finner det her..... http://wwwno.kodak.com/kodapost Endret 6. januar 2004 av Euroboy_bgo Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hva tar Preus når en leverer cd i butikk? Og hvor har Preus butikker? Koster det under 1.95 kr per bilde hos Preus??? Da må eg bare bøye meg i støvet Er dette et tilbud for alle eller bare butikk? Dette er som sagt når man leverer i butikk. Betingelsen er at man betaler på forskudd. Vet ikke hvor Preus har butikker utenom i Horten og Tønsberg. Lenke til kommentar
Thade Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Har sjekket litt: Kodapost leverer til en pris av 1 krone per bilde, men da må du sende inn CD med 100 bilder. Og prisen gjelder ikke bilder du laster opp over nettet. Preus sitt tilbud gjelder bare i butikk, ikke på web eller postorde. Og det er også 1,95 pr bilde. Med andre ord så finner eg ingen andre som kan lever til kr 1,95 per bilde fra nett med mulghet for deling av album m.m. Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Har sjekket litt:Kodapost leverer til en pris av 1 krone per bilde, men da må du sende inn CD med 100 bilder. Og prisen gjelder ikke bilder du laster opp over nettet. Jeg ringte sist uke og etter å ha lest innlegget ditt ringte jeg igjen. Det du sier stemmer ikke med det jeg ble fortalt. Prisen gjelder også om en laster opp via nettet. I tillegg må man være klar over dette: Cd'en må inneholde minst 100 bilder, men legg gjerne inn 500... Pris=500,- Damen sa at alle bildene måtte ligge i samme mappe En kan bestille enten enkelt eller dobbelt sett Ønsker en tre kopier må bildet brennes inn tre ganger Tilbudet gjelder ut måneden Jeg tror enkelt sett er standardvalg for Kodak om vi ikke spesifiserer dobbelt. Endret 7. januar 2004 av Ravis Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ser det er blitt mer vanlig nå at butikker tilbyr billige fotokopier. F.eks. får du bilder til 2 kr på Japanphoto. Har ikke noen erfaringer med dem, men de virker rimelig seriøse. Noen som har erfaring med dem? Lenke til kommentar
Thade Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Har testet Japan Photo, funket for såvidt greit nok. Hvis en ser bort fra at en ikke kan laste bildene opp i noe album (slik at en slipper å laste dem opp på ny senere). Og det at leveringstiden var på over en uke. Så vidt eg husker så hadde eg ikke noe valg om å få bildene tilsendt heller. Måtte velge en butikk å hente bildene i. Akkurat det var jo greit nok for meg som bor i Stavanger sentrum, men kan forestille meg at det byr på problemer for enkelte. Men bildene holdt god kvalitet. Lenke til kommentar
Thade Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Jeg ringte sist uke og etter å ha lest innlegget ditt ringte jeg igjen. Det du sier stemmer ikke med det jeg ble fortalt. Prisen gjelder også om en laster opp via nettet. Ringte inn og sjekket eg også nå, og det er helt sant det du sier. Eg sjekket bare det som stod på nettet tidligere. Og når eg skulle bestille via internett så fikk eg opp 2,95 kr som pris når eg trykkte på linken som det stod priser på. (kanskje en glipp fra webmasters side??) Følte eg meg ganske lurt da eg kom inn på siden og trykte på pris linken derfor bestillte eg ikke bilder fra kodapost. Men fikk akkurat som du avkreftet den prisen da eg tok telefonen og ringte inn. Endret 7. januar 2004 av Thade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå