tepe2 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Jeg plages med oppringninger fra utenlandske nummer. Jeg ønsker derfor å blokkere. Har lest litt vurderinger i Appstore angående Truecaller. Blir litt skeptisk når enkelte sier de har fått langt flere uønskede oppringninger, etter å ha innstallert appen. Hvilke erfaringer har folk her inne gjort? Eventuelt tips om andre apper eller metoder? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 For min del gikk jeg fra gjerne minst daglig til før maks en gang i uken etter at jeg installerte TrueCaller. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Det ble med andre ord langt verre med Truecaller innstallert? Da burde den vært fjernet fra appstore. Merket du noen endring etter du slettet appen? (Regner med at du slettet den) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Nei, gikk fra oftest minst 1 pr dag FØR jeg installerte truecaller. Til gjerne maks 1 pr uke ETTER jeg installerte truecaller. Går opp og ned så klart, noen ganger flere, men oftest langt mindre enn 1 pr uke nå, med truecaller. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Ok. Takk for svar. Jeg tar den kanskje i bruk. Kan være verdt å prøve. Liker muligheten til å blokkere samtaler fra en del land. Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Truecaller funker ikke på min Samsung Galaxy S10+. Den dukker aldri opp. Er det noe alternativ? Funker 1881 bedre mot norske nummer , kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå