sluffy Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Går det ann å få bare deler av siden til å oppdatere (bare hoved tabellen) når du trykker på en link. sånn som du kan med frames? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 da må du vel bruke iframe eller du kan bruke php/asp og ha ei index fil som henter standard ( banner og meny og bunn) også blir innholdet includa etter som hva url er Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) det tror jeg bare du kan gjøre med frames eller iframes EDIT: Svendsen var før meg Hvis man bruker den teknikken du foreslår nederst svendsen vil jo hele sia oppdateres, ikke bare en del. Jeg vet ikke hva trådstarter skal bruke dette til, så det er fult mulig at det du foreslår kan brukes Endret 2. januar 2004 av Unglar Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 EDIT: Svendsen var før meg Hvis man bruker den teknikken du foreslår nederst svendsen vil jo hele sia oppdateres, ikke bare en del. Jeg vet ikke hva trådstarter skal bruke dette til, så det er fult mulig at det du foreslår kan brukes True.... tenkte meg ikke helt om der.... Men er vel det nærmeste man kommer ???? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Strengt tatt kan det gjøres med div og javascript, men nå blir vel Satyrium sur, og kommer opp med en alternativ css metode Opplegget går ut på å fylle td'n med en div, og bruke javascript til å endre divens src med innhold enten fra globale strenger eller eksterne dokumenter Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Noe sånt som dette ? <?include("header.php");?> Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 RAWEB har en bra for php Eller så har jeg en for asp liggende et sted og..... Eller lage selv Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Eller lage selv Det er det beste Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Her er siden det liksom skal skje på: www.dragenett.com det står ingenting der fåreløbig, men det kommer etterhvert. Poenget med at bare deler skulle laste på nytt var at då slipper jeg hele adressen i adressevinduet, jeg vil bare at det skal stå www.dragenett.com der.... ellers så kan folket få lov til å komme med konstruktiv kritikk av designet Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hva er vitsen med å skjule hvilken del av domenet du er på? Dette kan du sansynligvis begrense på serveren uansett... Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 ellers så kan folket få lov til å komme med konstruktiv kritikk av designet offtopic??? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg fraråder deg på det sterkeste å droppe de planene du har. Mannen i gata vil heller at det skal stå korrekt adresse i adresselinja, og ikke "www.dragenett.com" uansett hvor du er. Med en "falsk" adresse i adresselinjen, mister den besøkende helt inntrykket over hvor han er, noe som jeg vil kalle dårlig brukervennlighet. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg fraråder deg på det sterkeste å droppe de planene du har. Mannen i gata vil heller at det skal stå korrekt adresse i adresselinja, og ikke "www.dragenett.com" uansett hvor du er. Med en "falsk" adresse i adresselinjen, mister den besøkende helt inntrykket over hvor han er, noe som jeg vil kalle dårlig brukervennlighet. jeg HATER det..... Er så kjipt når du skal sette den under fav eller paste link til noen Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 funksjonaliteten kommer til å bli lik frames, så du bør droppe det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå