Gå til innhold

Få deler av siden til å oppdatere med tabeller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det tror jeg bare du kan gjøre med frames eller iframes

EDIT: Svendsen var før meg :roll:

Hvis man bruker den teknikken du foreslår nederst svendsen vil jo hele sia oppdateres, ikke bare en del. Jeg vet ikke hva trådstarter skal bruke dette til, så det er fult mulig at det du foreslår kan brukes

Endret av Unglar
Lenke til kommentar
EDIT: Svendsen var før meg :roll:

Hvis man bruker den teknikken du foreslår nederst svendsen vil jo hele sia oppdateres, ikke bare en del. Jeg vet ikke hva trådstarter skal bruke dette til, så det er fult mulig at det du foreslår kan brukes

True.... tenkte meg ikke helt om der.... :roll:

Men er vel det nærmeste man kommer ????

Lenke til kommentar

Strengt tatt kan det gjøres med div og javascript, men nå blir vel Satyrium sur, og kommer opp med en alternativ css metode :p

Opplegget går ut på å fylle td'n med en div, og bruke javascript til å endre divens src med innhold enten fra globale strenger eller eksterne dokumenter

Lenke til kommentar

Her er siden det liksom skal skje på:

www.dragenett.com

det står ingenting der fåreløbig, men det kommer etterhvert. Poenget med at bare deler skulle laste på nytt var at då slipper jeg hele adressen i adressevinduet, jeg vil bare at det skal stå www.dragenett.com der....

ellers så kan folket få lov til å komme med konstruktiv kritikk av designet

Lenke til kommentar

Jeg fraråder deg på det sterkeste å droppe de planene du har. Mannen i gata vil heller at det skal stå korrekt adresse i adresselinja, og ikke "www.dragenett.com" uansett hvor du er. Med en "falsk" adresse i adresselinjen, mister den besøkende helt inntrykket over hvor han er, noe som jeg vil kalle dårlig brukervennlighet.

Lenke til kommentar
Jeg fraråder deg på det sterkeste å droppe de planene du har. Mannen i gata vil heller at det skal stå korrekt adresse i adresselinja, og ikke "www.dragenett.com" uansett hvor du er. Med en "falsk" adresse i adresselinjen, mister den besøkende helt inntrykket over hvor han er, noe som jeg vil kalle dårlig brukervennlighet.

jeg HATER det.....

Er så kjipt når du skal sette den under fav eller paste link til noen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...