Tante Pose Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg fant en gang en knalltøff t-skjorte på en eller annen webshop. Der var det en tegning av en strekmann med en saks i hånden, og tekst der det sto noe sånt som: running in stairs with scissors. (Grunnen til at dette er så tøft, er fordi det er min største skrekk, klarer ikke å gå i trapper med saks. ) Hvor i alle dager har denne siden/webshopen blitt av? har forsøkt, men finner den ikke noe sted. Er det noen her som har sett den/ kan hjelpe meg å lete?? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Klarer ikke å gå i trapp med saks? Tuller du? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Klarer ikke å gå i trapp med saks? Tuller du? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Du kan jo sjekke ut T-shirt Hell. Mulig de har noe sånt.. Ellers bør man jo gå inn på "Worse Than Hell"..mye morsomt selv om noe er veldig på kanten.."Is it pedophilia if the kid is dead?" .. EDIT: Glemte ThinkGeek Endret 2. januar 2004 av lodott Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hm, kanskje på Rotten Cotton ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Den har ikek noe med funkrock-bandet Running With Scissors å gjøre da? Eller kanskje spillprodusenten bak Postal 2? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du finner en Postal-t-skjorte med Running With Scissors-logoen HER ihvertfall. Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Oi. Stilig. Det var ikke denne jeg var ute etter i utgangspunktet, men den duger hvis jeg ikke finner den andre.. Saks i trapper ER skummelt. Tror jeg må ha sett det på en film da jeg var liten eller.no, for særlig logisk er det ikke, nei. Noen sjekker at de har låst døren selv om de vet at døren er låst; jeg kan ikke gå i trapp med saks. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hihi... du er forsåvidt ganske smart som tenker seriøst over det da. Det KAN jo være ganske farlig så. Har tryna i trappa før så. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hehe det er jo dritte kult Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) http://www.tshirthell.com/shirts/products/a270/a270.gif Heh heh heh. Hahaha Den var seriøst rå! Endret 5. januar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvorfor ikke lage sin egen T skjorte på Zazzle med et perfekt bilde Har lagd noen skjorter og postere der. I tillegg til at du kan bestille dem selv kan du la dem bli lagt ut der for salg og få prosenter(valgfritt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå