To8b Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Hei, er det noen som vet? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Send bildet til et skadedyrfirma for et sikkert svar. Men jeg syns det likner på sølvkre. Jeg har hatt skjeggkre og de hadde lange tråder både foran og bak. Den krabaten du har tatt bilde av har korte. Spesielt haletrådene er lett å kjenne igjen på skjeggkre. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Vanskelig å se størrelsen riktig, men synes den er stor nok til å kunne være skjeggkre. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Det ser ut som sølvkre, den har tilsynelatende ikke så lange haletråder som skjeggkre har. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Er visst ikke så lett å se forskjell i tidlige stadier, men her står en noe nærmere beskrivelse av forskjellene.https://skadedyrbutikken.no/magasin/har-jeg-skjeggkre-eller-solvkre.html Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) Fant 4-5 Sølvkre ila den siste uken da jeg begynte å rydde og vaske etter en lang stund med rot, bor i 95 år gammelt trehus i 2. etg. Prøver å få gulvet rent og fritt for skrot, så krypa ikke har noen komfortable gjemmesteder. Det jeg syns var rart, er at 2 var på soverommet, som har vært 10 grader de siste månedene. Hvordan kommer de seg inn? via Sko/Husdyr? Endret 12. november 2020 av Alexander4840 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå