Øystein.F. Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Dette blir ein strategisk viktig månad for alle med taktisk anlegg. FEATURE: Desse spela gler vi oss til i september Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Gleder meg sykt til i morgen kl 1800, når mitt garanterte GOTY 2020, Crusader Kings 3, kommer ut! Det er en drøss med streams i dag fra youtubere og twitchere. Jeg laget en tråd med en liste på spillets offisielle forum: https://forum.paradoxplaza.com/forum/threads/august-31st-streams.1414415/ Lenke til kommentar
Fabian MarquisToken Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Marvel's Avengers "Vi var ikkje heilt overbeviste då vi tok ein kikk på det" Tror ikke jeg har vært så overbevist på lenge om å styre unna et spill. Eller, kanskje Anthem var like overbevisende. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Gleder meg til Tony Hawk's Pro Skater 1+2 og Mafia Remastered. Spelunky 2 virker også artig. Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Star Renegades har jeg gleda meg lenge til. Det ser skikkelig stilig ut. Jeg vil også nevne As Far As The Eye. Det beskrives som en roguelike city builder, og det høres både merkelig og spennende ut. Jeg legger forresten merke til at Serious Sam 4 mangler i artikkelen. Jeg håper virkelig ikke det er utsatt. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 (endret) Jeg falt for anthem svindelen. Det stinker av Marvel avengers spillet med alle currencies og skins Endret 31. august 2020 av BakaBerg Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Gamescom nominasjonane? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå