allyse Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ble: Jakke (2000,- merke: melka) Sko (1500,- merke: Cat) En del proteinpulver, d-ribose, carb fuel og en ny kratin pakke. Ble 9 kilo totalt og en klokke... Mao. Egentlig lite Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg skal kjøpe klær og hudprodukter. Klarer å sovne med sminken på nesten hver eneste dag nå... Grrrr! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Klarer å sovne med sminken på nesten hver eneste dag nå... Grrrr! Rart det der, når du er oppe til 4-5 Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Klarer å sovne med sminken på nesten hver eneste dag nå... Grrrr! Rart det der, når du er oppe til 4-5 Yes, I know... virkelig mystifistisk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hummsummarumm... må kanskje svare på topic også da: Har allerede kjøpt 2 skjorter og en bukse Tror jeg skal raske med meg en genser og et skjerf videre. Det var det. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ble:Jakke (2000,- merke: melka) Sko (1500,- merke: Cat) En del proteinpulver, d-ribose, carb fuel og en ny kratin pakke. Ble 9 kilo totalt og en klokke... Mao. Egentlig lite Noen som har tenkt å pumpe seg opp til sommeren? Har ikke kjøpt noe ennå, men tenkte å ta turen til elkjøp,spaceworld osv for å se om de har Trackmania på tilbud. Mulig jeg røsker med meg noen filmer i slengen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ahhhh... trackmania MÅ skaffes... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ahhhh... trackmania MÅ skaffes... übert spill!Første bilspill som er morro uten ratt og pedaler Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Må ha meg ei ny jakke, ei cd-mappe som jeg kan "feste i bilen" på en eller annen måte. En vanlig cd-mappe har en tendens til å dingle rundt omkring, og et par-tre dvd'er. Endret 4. januar 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 JEg skal ha meg noe klær, bruker å være noen gode tilbud på Match eller Vic som er de eneste ok butikkene i Ålesund. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Må ha meg ei ny jakke, ei cd-mappe som jeg kan "feste i bilen" på en eller annen måte. En vanlig cd-mappe har en tendens til å dingle rundt omkring, og et par-tre dvd'er. Hanskerom? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 dvdfilmer seff. 8 hours intens kjærlighetskliss... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Må ha meg ei ny jakke, ei cd-mappe som jeg kan "feste i bilen" på en eller annen måte. En vanlig cd-mappe har en tendens til å dingle rundt omkring, og et par-tre dvd'er. Hanskerom? Nai, upraktisk. Kunne tenkt meg en sånn mappe som sitter fast i sol-skjermern. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 dvdfilmer seff. 8 hours intens hjernedød action... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå