FuglFøniks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Lurer på hva hw.no forumets brukere skal kjøpe på elkjøp, expert osv. på januarsalg.. Det er jo mye som er temmelig billig nå... Skal selv se om de har en Sony Cybershot, noen DVD'er til max. 100kr. og no mere stash < Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tenkte og skaffe meg en mp3 spiller men en Sony Cypershot hørtes fristende ut Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg handlet til meg en mobiltelefon idag, men de hadde den ikke på lager da, men da har jeg i det minste reservert meg en ny mobil. (å kjøpe ny mobil er nyttårsløfte mitt) Ble en Nokia 3200, fikk den billig, så hvorfor ikke Kjøpte meg også noen DVD filmer idag, nemlig en Jackie Chan film (husker ikke hvem), også 3 konger... Så samlinga begynner å dra seg til nuh. Kjøpte også en hylle til å ha på rommet..ups..jeg mener skap..eller jeg vet a ****** hva det heter jeg.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Fikk noen penger til jul som jeg må bruke til klær. Skal også gå til innkjøp av et webkamera om ikke så altfor lenge. Noen DVD-filmer er vel heller ikke så uaktuelt. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 vel, jeg er normalt ikke den som trasker igjennom butikk på butikk, men i dag gjorde jeg det. og her er hva jeg fikk: - bukse - genser - genser - jakke (døffercoat) penger brukt tilsammen: 825,- kr nei, jeg handlet ikke på nille. jeg handlet på Dressmann og Cubus så vet dere at jeg ikke er en gjerrigknark. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Skal nok finne mye rart jeg(grafse,grafse ) Endret 3. januar 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg sku hatt en ny mobiltelefon.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har bestillt meg en bok. Men det var den 31 des, og dessuten var den ikke på salg heller Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jeg kjøpte meg en tv-reol på Jysk idag. Var gått ned med ca 500 kr, så jeg måtte jo nesten slå til. Det var første gangen jeg skulle sette sammen en så svær reol, så jeg brukte ca 5 timer - starta kl 19:00 ferdig litt over 24:00!! (jeg er definitivt ikke en "handy-man") Er fornøyd med arbeidet mitt! Var veldig vanskelig å begynne egentlig, var så mye skruer og "planker", hehe. Ble noen til overs også, så vi får hvor lenge den står oppreist... Nå er leiligheten min fiiiiin ps. Skal se etter et surround-anlegg imorgen (lørdag, altså senere) Endret 3. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Skal kjøpe Need for Speed: Underground for noen julepenger og innbytte-penger på to DVDer på Elkjøp tenkte jeg... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) skulle kjøpe en memory unit til xbox i dag(som jeg kjøpte) og imens jeg for rundt på diverse pc/spill butikker såg jeg et mini atx hk med alt inebygd,det har jeg lyst på tenkte jeg og åpnet lomeboken, 500 (det kostet 700) for lite , så sa mannen "å ja det er på salg 500," jett om jeg ble glad da! kjøpte det og kom meg hjem, så snart skal jeg bestille 1 duron på 1,4GHz 256 pc 2100 minne og en 80g hd + en dvd rom = stue pc til divx og dvd spilling Endret 3. januar 2004 av MagE Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg kjøpte 3 DVD'er idag jeg. 3 konger, Traffic og Men of honor. Skal kjøpre mere senere Men den cybershoten er vel ikke et tilbudskjøp jeg gjør.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg skal kjøpe meg noen bukser. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det ble visst en bukse og en genser på Jack & Jones. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) DVD-Kit til XBOX Casio Exilim S3 Lian Li Kortleser Panasonic Mp3 spiller Kanskje en forsterker... Endret 3. januar 2004 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Får sjå meg rundt etter ein ny mobil trur eg, men om expert skulle vere så lure at dei har et bra skjermkort til halv pris så takkar eg ikkje nei til det heller. Ellers så får eg vel sjå meg rundt etter et TV-bord. Det eg har no begynner å bøye seg på midten. Tåler tydeligvis ikkje 60kg det der nei. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Blir vel noen DVD filmer tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå