Gå til innhold

Hva skal _du_ handle på januarsalget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg handlet til meg en mobiltelefon idag, men de hadde den ikke på lager da, men da har jeg i det minste reservert meg en ny mobil. (å kjøpe ny mobil er nyttårsløfte mitt) Ble en Nokia 3200, fikk den billig, så hvorfor ikke ;) Kjøpte meg også noen DVD filmer idag, nemlig en Jackie Chan film (husker ikke hvem), også 3 konger... Så samlinga begynner å dra seg til nuh. Kjøpte også en hylle til å ha på rommet..ups..jeg mener skap..eller jeg vet a ****** hva det heter jeg..

Lenke til kommentar

vel, jeg er normalt ikke den som trasker igjennom butikk på butikk, men i dag gjorde jeg det.

og her er hva jeg fikk:

- bukse

- genser

- genser

- jakke (døffercoat)

penger brukt tilsammen: 825,- kr :cool:

nei, jeg handlet ikke på nille.

jeg handlet på Dressmann og Cubus :thumbup:

så vet dere at jeg ikke er en gjerrigknark.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en tv-reol på Jysk idag. Var gått ned med ca 500 kr, så jeg måtte jo nesten slå til. Det var første gangen jeg skulle sette sammen en så svær reol, så jeg brukte ca 5 timer - starta kl 19:00 ferdig litt over 24:00!! (jeg er definitivt ikke en "handy-man") Er fornøyd med arbeidet mitt! Var veldig vanskelig å begynne egentlig, var så mye skruer og "planker", hehe. Ble noen til overs også, så vi får hvor lenge den står oppreist...

Nå er leiligheten min fiiiiin :D

ps. Skal se etter et surround-anlegg imorgen (lørdag, altså senere)

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

skulle kjøpe en memory unit til xbox i dag(som jeg kjøpte) og imens jeg for rundt på diverse pc/spill butikker såg jeg et mini atx hk med alt inebygd,det har jeg lyst på tenkte jeg og åpnet lomeboken, 500 (det kostet 700) for lite :( , så sa mannen "å ja det er på salg 500," jett om jeg ble glad da! kjøpte det og kom meg hjem, så snart skal jeg bestille 1 duron på 1,4GHz 256 pc 2100 minne og en 80g hd + en dvd rom = stue pc til divx og dvd spilling

Endret av MagE
Lenke til kommentar

Får sjå meg rundt etter ein ny mobil trur eg, men om expert skulle vere så lure at dei har et bra skjermkort til halv pris så takkar eg ikkje nei til det heller. ;)

Ellers så får eg vel sjå meg rundt etter et TV-bord. Det eg har no begynner å bøye seg på midten. Tåler tydeligvis ikkje 60kg det der nei. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...