Timur Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har fått meg ny hardisk og skal innstalere Windows Xp på den. Har Windows XP på den gamle men den bråker sånn at jeg skal formatere den og bare bruke den til backup o.l. Jo, på den nye hardisken skal jeg jo innstalere Windows XP, har cd-en, men har ikke cd-key'en enda mista den men får nok tak i den om 2 uker kansje. Jeg bare lurte på går det ann og Innstalere Windows XP når jeg har det innstaler på den gamle fra før? Eller som jeg har spurt før på dette forumet uten noen svar: Er det mulig og få vite hvilken nåværende cd-key jeg bruker? Takker for svar Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Siggen min leser CD-KEYèn til XP, AIDA32 > software> licenses Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 En ting til. Jeg har allerede lagt inn noen få filer på den nye hardisken! Vil de bli slettet når jeg innstalerer win. xp? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 En ting til. Jeg har allerede lagt inn noen få filer på den nye hardisken! Vil de bli slettet når jeg innstalerer win. xp? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Siggen min leser CD-KEYèn til XP, AIDA32 > software> licenses Aida32??? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Vil du partisjonere/formatere så da sletter du filene automatisk Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 joa men må vel ikke formatere/partisjonere for og innstalere windows xp? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Siggen min leser CD-KEYèn til XP, AIDA32 > software> licenses Aida32??? Siggen min under L@@k: Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 weee ja jeg så den nå vet jeg cd-key'en Takk for rask hjelp Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 joa men må vel ikke formatere/partisjonere for og innstalere windows xp? Hvis du har noe på disken din så er den allerede formatert, enten FAT32 eller NTFS filsystem. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 men jeg må vel ikke formatere for og innstalere windows Xp? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 ja den er sånn formatert jeg har ntfs Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) :Slettet: Endret 3. januar 2004 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Hvis du søker på diverse *fyfy* tjenester så kav du finne xp key viewer, det programmet viser iallefall xp-key'en som ble brukt da du innstalerte. Men om den funker flere ganger er jo et spørsmål med aktivasjon osv. Siden det er din xp-key som du lovelig har skaffet så regner jeg med at du selv har lov til å bruke program som viser den. Endret 3. januar 2004 av sjefen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå