OddZen Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Hei, har kjøpt meg Timeout brun skinnstol fra Bohus. Dette er skinn som bør behandles et par ganger i året. Noen erfaringer på hvilke skinnpleiesett som inneholder en god del man bør kjøpe? Funker f.eks. Biltema sitt? https://www.biltema.no/bilpleie/bilvask/interiorrengjoring/larpleiesett-2000031055 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Om du har skinn i bilen og behandler det, benytter du samme middel. Selv testet jeg ut Bilxtra skinn- og lærpleie sist og det er liten forskjell mellom merkene synes jeg. Det viktigste er nok at man behandler jevnlig, spesielt om stolen står i sollys. Unngå av skinnet tørker, det synes veldig godt, både i bil og stua. Rens en gang i året ca, fuktighet så ofte du ser at skinnet begynner å strekke og bølge seg (ujevn uttørking), alt etter hvor mye sol, inneklima osv. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 Pop skrev (3 timer siden): Om du har skinn i bilen og behandler det, benytter du samme middel. Selv testet jeg ut Bilxtra skinn- og lærpleie sist og det er liten forskjell mellom merkene synes jeg. Det viktigste er nok at man behandler jevnlig, spesielt om stolen står i sollys. Unngå av skinnet tørker, det synes veldig godt, både i bil og stua. Rens en gang i året ca, fuktighet så ofte du ser at skinnet begynner å strekke og bølge seg (ujevn uttørking), alt etter hvor mye sol, inneklima osv. Ok, så da er det ikke nødvendig å kjøpe noe som Bohus selv selger, og jeg kan trygt kjøpe f.eks. den jeg lenket til? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 2 hours ago, OddZen said: Ok, så da er det ikke nødvendig å kjøpe noe som Bohus selv selger, og jeg kan trygt kjøpe f.eks. den jeg lenket til? Det er jeg helt sikker på. Merke er ikke viktig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå