akelbo Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Ble brukt som symbol på onde makter i Tom Clancy's Elite Squad. Ubisoft fjerner Black Lives Matter-lignende logo fra mobilspill Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 (endret) Litt uheldig timing for Ubisoft men å kalle det et plagieringsforsøk blir for min del feil. Begge parter har brukt en generisk logo, til forskjellige formål. Endret 31. august 2020 av Zedarius Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Vi må være politisk korrekte vet du ellers kommer twitter brigaden! 3 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Undres om dette var et bevisst valg fra ubisoft for å skape kontrovers rundt spillet. Venstreraddisene på twitter har nå gitt de tonnevis med gratis markedsføring. All PR er god PR vettu. Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 (endret) SirRobert skrev (11 minutter siden): Undres om dette var et bevisst valg fra ubisoft for å skape kontrovers rundt spillet. Venstreraddisene på twitter har nå gitt de tonnevis med gratis markedsføring. All PR er god PR vettu. Jeg tror det er så mange kokker på kjøkkenet hos Ubisoft at dette bare er noe som glapp igjennom systemet før noen la merke til hvordan sammenhengen fremsto. Jeg kan ikke si sikkert at alt de lager er sånn, men spesielt de store seriene til Ubisoft har vanvittig masse folk involvert. Endret 31. august 2020 av Dberg 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Bare én ting å si om dette; bra! 2 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Ja, umulig å si om det var trolling, ignoranse eller planlagt PR-stunt. Vittig var det uansett. Lenke til kommentar
FanTa_A Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Da begge er en kopi av en gammel kommunist logo er det vel egentlig ett fett om de skifter... 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Det er ett kommunist symbol. Ihvertfall det terror gruppa blm og antifa bruker. Tenk å bøye seg for terrorister. Kvalmt. ALL LIFE MATTERS Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Alt er planlagt og tilrettelagt som Egon Olsen brukte å si:) Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 " Det er ganske nærme høyreradikale konspirasjonsteorier om hva Black Lives Matter-bevegelsen driver med" Nei det er ikke "høyreradikale" konspirasjonsteorier. Dette har de selv uttalt. "Hvis vi ikke får det som vi vil så skal vi tear down the fucking system.." Klarere kan det vel ikke sies. Jeg har selv sett flere klipp av slike uttalelser. Inkludert ett intervju på Fox News med en av BLM lederne, hvor han kom med en slik uttalelse. Denne organisasjonen skaper hat og frykt. Og vi har sett en oppblomstring av vold mot hvite personer i det siste, hvor angriper identifiserer/sympatiserer med BLM. Kanskje ikke så rart, da det blir framsatt som om sorte forfølges og jaktes på i gatene av hvite ekstremister og politi. Det er fullstendig bullshit. Hvite(og Asiatere) er de som begår minst hatkriminalitet pr innbygger i USA. Det som er så farlig er at denne skremmselspropagandaen fører til et økende hat mot hvite, spesielt hvite med konservative holdninger. BLM og media har satt rase relasjonene i USA til det verste siden 60 tallet, som jeg kan se det. Det er skremmende å se utviklingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå