kake_fredrik Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 ja som sagt jeg trenger en 17toms lcd skjerm til rundt 4000,- dette er det jeg skal bruke skjermen til: 1skal kunne spille nfsu i god oppløsning uten goosting! 2. den skal ha et behagelig design! 3.jeg skal ikke bli trøtt i øynene! 4.henvis gjerne til tester av skjermene! 5.den må har DVI som standar! fåøvrig har jeg sett på denne skjermen! og denne skjermen! fra hwb.no! Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 glem begge to, kjøp hyundai q17... og vær så snill og søk på forumet, det er ca tusen andre ssom har laget denne posten før deg... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ta en titt på denne posten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=187516 Spurte etter omtrendt det samme, borsett fra at jeg satte budskjettet til 4500kr. Q17S høres ut som et godt valg for deg. Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 En litt dyrere skjerm men Samsung SyncMaster 172T en en konge skjerm. Eneste minus er at det ikke fulgte med DVI kabel i pakken. FirstC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå