Oluf-XD Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Hei! Overtok et gammelt piano i forbindelse med boligkjøp og lurer på om noen kan fortelle meg hvorvidt det er noe å samle på. Ønsker gjerne å ha et piano i hus, men jeg antar kostnadene ved å restaurere dette til brukende stand vil langt overstige kostnadene ved å anskaffe et nytt (og verdien det vil ha restaurert). Kan ingenting om pianoer og håper derfor på hjelp i denne vurderingen. Legger ved bilder under. På forhånd takk for evt. svar. Lenke til kommentar
Bjarte_1 Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg ville tatt vare på det og satt det istand. Antikkverdi. Ta vare på det en generasjons tid Lenke til kommentar
Oluf-XD Skrevet 2. september 2020 Forfatter Del Skrevet 2. september 2020 Bjarte_1 skrev (På 30.8.2020 den 23.37): Jeg ville tatt vare på det og satt det istand. Antikkverdi. Ta vare på det en generasjons tid Takk for svar! Har du noe kjennskap til fabrikanten eller kostnadene forbundet med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå