krister461 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Here it goes... Jeg innstallerte først windows 2000 på en 4gb som er primær-stasjon...så innstallerte jeg madrake 9.0 på en 6gb...dette funkerte bra... men, nå har jeg bruk for 6gb'en i en annen maskin, så jeg tok sjansen på å slette alle partisjonen på 6gb'en og formatere den... problemet er nå at 4gb'en ikke vil boote...ved boot-forsøk kommer det bare 010101010101 på skjermen...jeg har prøvd å kjøre repair vha av w2000 cd'en uten hell...er det noen lure måter for å få den til å funke igjen uten å kjøre format? Vh Krister Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Burde egentlig ikke hjelpe folk med å fjerne linux da, men la gå Sett inn en dos bootdiskett og skriv "fdisk /mbr", så bør det funke. Skal vel også la seg gjøre sånn som du gjorde med recovery console fra windows cd'en. Bare å skrive "fixmbr" Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 hehe... jeg takker og bukker! Vh Krister PS: jeg skal innstallere linux igjen hvis jeg får fatt i en ekstra disk! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Dette hører vel hjemme på Windowsforumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå