ahpadt Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Heisann Har tenkt til å overklokke mitt Hercules 9800PRO til XT-hastighet ettersom at jeg så at det var mulig på en nylig test her Eneste jeg egentlig lurer på er hva hastigheten er på XT kortet. Gjerne kom med en sammenligning -ahpadt Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 412 GPU og 365 RAM e det vel om eg ikkje e på jordet. Og du må jo seff klokka lengre enn XT og Lenke til kommentar
gorg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 er det mulig å softmodde r9800pro til xt? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 er det mulig å softmodde r9800pro til xt? Det er mulig ja. Men ikke spør meg om hvordan Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har Hercules kortet selv, og desverre har ikke jeg hatt helt like god erfaring overklokkings messig med dette som endel andre. Klarer fint 365 på ram, men over dette så dukker artifacts fort opp etter noen timer testing. Core clock er det som er mest deprimerende, noe over 390 låser alt seg. Med et C3D kort som jeg har lånt får jeg 400 på ram og 420på core stabilt. Skal sjekker kjøleren om ikke så lenge, mulig det er litt dårlig kontakt mellom ribben og selve kjernen. Mulig også jeg fjernen spaceren slik at viften får bedre kontakt. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 KAn være VPU får lav spenning. Sjekk med et multimeter hvis du har. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 KAn være VPU får lav spenning. Sjekk med et multimeter hvis du har. Takk, skal sjekke det samtidig da. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Her kan du se hvor du skal måle: http://promodders.dajm.com/anv/upload/mcmurphy/IMG_0698.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå