Takk for meg Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Holder på å pusse opp kjeller og tenkte jeg skulle spare litt penger på enkle ting å gjøre selv. Så tenker på å trekke k-rør med ledning selv, sette opp kontakter og kun ha ledning hengende ut der. Ikke kle igjen, slik at det er lett å inspirere jobben som er gjort og at dette er blitt gjort riktig. Er dette noe elektrikere syns er greit, kun å inspisere og koble, eller vil de ikke komme pga de vil ha inntekt på k-rør mm - eller annet? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg vet om noen som har gjørt det, men de avtalte med elektrikeren på forhånd. De la opp rør ferdige med kabler og satte opp bokser der de ville ha de. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 Vet også om andre som har gjort dette, men vet ikke om utstyret ble kjøpt av tredjepart eller hos elektriker - regner med de tar endel mer for slikt enn hva man kan få det kjøpt på el-butikk (f.eks elektroimportoren.no) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Noen elektrikerfirmaer gjør slike jobber, andre gjør det ikke. Det er lite inntektspotensiale på slike jobber, og de står uansett ansvarlig for installasjonen, så i mange tilfeller er det ikke verdt bryet. Men snakk med elektrikeren først. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 Ja, skal gjøre det - takk for svar til begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå