bjartewh Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Tell Me Why tar opp vanskelege tema på ein truverdig måte, men haltar litt spelmessig. ANMELDELSE: Tell Me Why 1 Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Ah, mer identitetspolitikk i spillform, akkurat det vi spurte etter. 2 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Javisst, kan aldri få nok av det. /s Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Groundbreaking-Maize skrev (2 timer siden): Ah, mer identitetspolitikk i spillform, akkurat det vi spurte etter. Fravær av representasjon er også "identitetspolitikk". 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Very End Skrevet 30. august 2020 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2020 (endret) Lol, gå og legg dere unger. Vi voksne har lyst å spille andre ting enn COD, Battlefield og de andre tradisjonelle spillseriene. Dere kan jo velge og vrake i millioner av spill, spill noe annet da fremfor å grine på internett hver eneste gang det kommer et spill som forsøker å ta opp tunge tematikker. Endret 30. august 2020 av The Very End 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arodem Skrevet 30. august 2020 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2020 Groundbreaking-Maize skrev (3 timer siden): Ah, mer identitetspolitikk i spillform, akkurat det vi spurte etter. Er det ikke nok å slå seg til ro med at ikke alt av spill må være for alle, og at det bør være rom for forskjellige tema, innfalsvinkler og perspektiver? 17 Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Det er greit å værra transe, men ikke lag et helt spill ut av det. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 bat-fan skrev (1 minutt siden): Det er greit å værra transe, men ikke lag et helt spill ut av det. "Eg synst òg det er fint at dei har laga eit spel der ein sentral spelfigur er trans, samtidig som dei fortel ei historie der det eigentleg ikkje er det som er hovudfokuset." ??????????? 7 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 (endret) Groundbreaking-Maize skrev (3 timer siden): Ah, mer identitetspolitikk i spillform, akkurat det vi spurte etter. Hvorfor synes du det er et problem? Synes du det er mangel på spill uten transpersoner i verden, eller synes du bare det er et problem at folk med annen smak enn deg får spill de setter pris på? Endret 30. august 2020 av theNiceOne 7 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 4 hours ago, Groundbreaking-Maize said: Ah, mer identitetspolitikk i spillform, akkurat det vi spurte etter. Ah, enda et troll. Akkurat det vi trenger nå… 3 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Hvorfor ikke det? Det er jo ikke akkurat noe som du vanligvis får servert, så det kan jo ikke være fordi du er lei av det. Kanskje du kan heller lære noe av å spille dette spillet. Tror det er flere her inne som kunne hatt godt av det. 1 Lenke til kommentar
Stresset_Faen Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Trodde dette var et spill jeg skulle likt, så gikk jeg litt i dybden og nå gidder jeg ikke engang prøve det. Litt trist da jeg syntes Life is Strange er fantastisk, men jeg orker bare rett og slett ikke enda mer av denne kjønns-politikken bli tvangsforet og frontet som #1 agenda in the world in need of changing.. Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 ism_InnleggNO skrev (På 30.8.2020 den 20.31): Ah, enda et troll. Akkurat det vi trenger nå… Hyggelig at du tok en pause fra den sedvanlige tråden din for å fortelle meg at jeg er et troll når jeg mener at representasjon trumfer innhold i dagens spillutvalg. Det er snart flere transer i videospill enn det er ellers i verden. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 1 minute ago, Groundbreaking-Maize said: Hyggelig at du tok en pause fra den sedvanlige tråden din for å fortelle meg at jeg er et troll når jeg mener at representasjon trumfer innhold i dagens spillutvalg. Det er snart flere transer i videospill enn det er ellers i verden. … et troll som ikke kan matematikk. 3 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Dette er en av grunnene til at underholdning og kulturprodukter blir utsatt for sensur, også retroaktivt: Altfor mange av de som hevder å være imot sensur og regulering er altfor opptatte med å klage over at det er for mange transer og homofile i nevnte medium. Da skiftes fokuset vekk, de som fronter sensur og regulering (les: "vi lever i nyere tider"-folket) får ammunisjon og kan bare si "ja, der ser dere hvilke holdninger disse spillene oppfostrer". Det er viktigere ting å klage over, og man har plenty av spill å velge mellom hvis man ikke vil ha visse temaer "stappa neri halsen på 'ræ". 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Det er årets høydepunkt for meg. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Groundbreaking-Maize skrev (1 time siden): Hyggelig at du tok en pause fra den sedvanlige tråden din for å fortelle meg at jeg er et troll når jeg mener at representasjon trumfer innhold i dagens spillutvalg. Det er snart flere transer i videospill enn det er ellers i verden. Gjerne list opp fem eller ti spill der hovedpersonen eller andre sentrale karakterer er transseksuelle. Etterpå kan vi jo ta en titt på de 10.000+ spillene der det ikke er tilfellet. At noen vil lage et spill med en transseksuell hovedperson må jo være helt uproblematisk. De må jo få lage det de vil. Er jo ikke akkurat sånn at markedet for dudebro-spill er truet med det første. Fint at en minoritetsgruppe kan få underholdning som de kan identifisere med også. Kjenner meg igjen i det, selv om jeg er en hvit heterofil mann. Tror nok det er så enkelt som at du ikke liker transseksuelle mennesker. Bare ikke kamufler hatet ditt som noe annet. Og så må du gjerne også fortelle hvordan representasjon går på bekostning av innhold i dette spillet du aldri har spilt. Seriøst, hvorfor vil noen være som deg? For en rar måte å kaste bort noe så unikt som et liv. 7 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Groundbreaking-Maize skrev (På 30.8.2020 den 15.49): Ah, mer identitetspolitikk i spillform, akkurat det vi spurte etter. SirRobert skrev (På 30.8.2020 den 18.01): Javisst, kan aldri få nok av det. /s bat-fan skrev (På 30.8.2020 den 19.02): Det er greit å værra transe, men ikke lag et helt spill ut av det. Det er så vanvittig rart at dere velger å være som dere er. Bare ikke vær en negativ dritt, så blir livet ditt ganske bra. 3 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Hehe negativ? Sier han som er en keyboard warrior og kaller meg en dritt. Du må slappe litt av og kanskje komme deg ut mer. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 SirRobert skrev (5 timer siden): Hehe negativ? Sier han som er en keyboard warrior og kaller meg en dritt. Du må slappe litt av og kanskje komme deg ut mer. Jeg sa at folk ikke bør være negative dritter. Hvis du da selv føler du passer inn i den kategorien er det sikkert på tide å gjøre noen endringer. Håper livet ditt blir bedre snart. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå