Gå til innhold

Vil ikke love momsfritak for elbiler etter 2021


Anbefalte innlegg

1 hour ago, FrihetensRegn said:

...

Mange har rekkevidde-angst, men eg våger påstå at denne bekymringen er for folk flest tvert ut urasjonell. Me ser jo det i diskusjonene her på dette fora også, kor me ser menneske komme med direkte fantasifulle scenarioer for å gjera rekkevidde problematisk.

Så eg vil påstå at folk ikkje ynskje 1000 km rekkevidde, osv. Dei innbille seg at dei treng det. Akkurat som når folk innbille seg at dei treng hengerfeste hele tida, men ikkje ein gong i heila eigartida faktiskt hekte noko på kroken. Og ja, eg har vore skyldig i begge dei tingene... ?

Sist men ikkje minst driv mange med samme søppelet om 50 minutter lading. Eg treng da ikkje 50 minutter lading? Eg berre lader over natta eg, så er eg good to go... Plugg i når eg kjem på jobb, eller kjem heim, lad opp mens eg gjere dagens ærende, osv...

Mykje av det vil forsvinne etter kvart som folk av varierende grunner prøver elbiler i eit par uker. Enten det er noko så dumt som at dei låner bil av familiemedlem for noko, eller har kjøpt ein elbil for "bykjøring," osv.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 hours ago, sedsberg said:

Løsningen er såre enkel! De innfører full moms på elbiler og dobbel moms på prompebiler. Eventuellt bare forbyr nye prompebiler. Vi trenger de ikke lengre uansett.

Hadde det du skrev bare hatt et snev av realisme i seg skulle jeg svart deg. Men istedet fikk jeg meg en god latter. Hva med å gå enda lengre med stimulansene? Hva med å fjerne førerkortkravet for el-bil? Hva med å oppheve fartsgrensene for el-bil? Hva med å oppheve promillegrensene for el-bil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da ein sjølvfølge at bruktmarkedet er dominert av dieselbiler. Det første cluet der er jo rett her frå finn:

image.png.1e8cef7469137e5babc28e4f428a4cb3.png

Som me ser droppe utvalet av elbiler spesielt som ein stein om me sett taket på 200k kr.

image.png.da218b4ffb3e8b335c16dcd70f0d2dd3.png

Så sett me eit pris-tak på 100k kr...

image.png.d18033aeb6ff5158e4ab0bd727a6ada3.png

Snevrer me utvalet til 50k kr blir det dette i staden.

image.png.aa6578a533f1a499e0fab805b62fa9c2.png

 

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (49 minutter siden):

Mange har rekkevidde-angst, men eg våger påstå at denne bekymringen er for folk flest tvert ut urasjonell. Me ser jo det i diskusjonene her på dette fora også, kor me ser menneske komme med direkte fantasifulle scenarioer for å gjera rekkevidde problematisk.

Så eg vil påstå at folk ikkje ynskje 1000 km rekkevidde, osv. Dei innbille seg at dei treng det. Akkurat som når folk innbille seg at dei treng hengerfeste hele tida, men ikkje ein gong i heila eigartida faktiskt hekte noko på kroken. Og ja, eg har vore skyldig i begge dei tingene... ?

Sist men ikkje minst driv mange med samme søppelet om 50 minutter lading. Eg treng da ikkje 50 minutter lading? Eg berre lader over natta eg, så er eg good to go... Plugg i når eg kjem på jobb, eller kjem heim, lad opp mens eg gjere dagens ærende, osv...

Mykje av det vil forsvinne etter kvart som folk av varierende grunner prøver elbiler i eit par uker. Enten det er noko så dumt som at dei låner bil av familiemedlem for noko, eller har kjøpt ein elbil for "bykjøring," osv.

Det har aldri vært ment at El-bil skal være en gratisreise resten av livet, men en overgang til den grønne økonomien. Det er allerede ganske dyrt med El bil og det blir dyrere, snart begynner folk å måtte skifte batteriene i dem, og jo dårligere et batteri blir jo oftere må det lades, og ladestasjoner er ikke gratis, så det blir dyrere og dyrere å kjøre den etterhvert som batteriet blir svakere. Bompenger osv kommer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (4 minutter siden):

Og dette har noko med kva eg sa, eller? (Nei, det har det ikkje.)

Hysteriet om batteriskifte er direkte tullprat. Dykk er skrekkelig fanatiske om kor mykje dykk hate elbiler når dykk treng skape slike fantasier.

Skriver litt om virkeligheten, folk som har bil har ikke bil for å kjøre rundt i bygatene i Hokksund og lade den hjemme i hagen. Folk har bil fordi dem pendler og reiser itillegg. Da betyr rekkevidde noe og da betyr prisene på lade stasjonene noe. Jeg er ikke hater av El-bil, men jeg ville ikke hatt en. Da tror jeg at jeg har berørt de temaene du hadde i innlegget ditt 

Lenke til kommentar
Just now, Bjarte_1 said:

...

Nei, egentlig ikkje.

Og batteri-hysteriet ditt var direkte fiksjon. Enten forstår du ikkje korleis batteri funker i elbiler, eller så ljug du til trynet på folk her. Dei fleste skifte av batteri kjem til å vera pga ein kritisk feil med batteriet, og dette vil typiskt skje lenge før batteriet er ute av garanti. Fleste elbiler kjem i realiteten til å gå heila livet med eine og same batteriet, med tap på kapasitet i området av 20-30% - langt innafor brukelig standard for folk flest enda.

Eg har ein ioniq med veil 210 km rekkevidde normalt. Den køyrde eg frå Haugesund til Stord, og vise versa, kvar morgen mellom Mai i fjor til Februar i år. Null problem, mykje batteri til overs. Så kva er det du egentlig meine er ein langtur? For den tar turen frå Haugesund til Oslo lett, noko eg fortel frå erfaring. Eg var stressa første turen, men det er virkelig meir enn nok rekkevidde om så batterikapasiteten datt dramatisk.

Kort og godt driv du med påstander som ikkje er basert i realiteten. Eg trur ikkje eit augeblikk at du ikkje hate el-bil når du aktivt deltar i å spre løgn om dei så skamlaust.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (2 minutter siden):

Nei, egentlig ikkje.

Og batteri-hysteriet ditt var direkte fiksjon. Enten forstår du ikkje korleis batteri funker i elbiler, eller så ljug du til trynet på folk her. Dei fleste skifte av batteri kjem til å vera pga ein kritisk feil med batteriet, og dette vil typiskt skje lenge før batteriet er ute av garanti. Fleste elbiler kjem i realiteten til å gå heila livet med eine og same batteriet, med tap på kapasitet i området av 20-30% - langt innafor brukelig standard for folk flest enda.

Eg har ein ioniq med veil 210 km rekkevidde normalt. Den køyrde eg frå Haugesund til Stord, og vise versa, kvar morgen mellom Mai i fjor til Februar i år. Null problem, mykje batteri til overs. Så kva er det du egentlig meine er ein langtur? For den tar turen frå Haugesund til Oslo lett, noko eg fortel frå erfaring. Eg var stressa første turen, men det er virkelig meir enn nok rekkevidde om så batterikapasiteten datt dramatisk.

Kort og godt driv du med påstander som ikkje er basert i realiteten. Eg trur ikkje eit augeblikk at du ikkje hate el-bil når du aktivt deltar i å spre løgn om dei så skamlaust.

Er det ikke litiumbatteri med levetid på ca 300k kilometer? 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Drunkenvalley said:

Fleste elbiler kjem i realiteten til å gå heila livet med eine og same batteriet, med tap på kapasitet i området av 20-30%

Kjenner du til mobiltelefoner og bærbare datamaskiner som fremdeles har originalbatteriet etter 15 år og fungerer helt greit? Det er ingenting magisk i el-bil batterier, de slites av å være tomme eller fulladet, de slites av å hurtiglades, de fungerer dårlig når det er kaldt, de slites hvis de blir varme. Og de mister kapasitet jevnt og trutt. En elektrisk bil vil etter 10-15 år bare være en skygge av seg selv med mindre man skifter ut batteriet.

Lenke til kommentar
Bjarte_1 skrev (Akkurat nå):

Er det ikke litiumbatteri med levetid på ca 300k kilometer? 

Og kva meiner eg er ein langtur. Jau ein tur mellom Bergen og Oslo vinterstid minus 20 gr fra Dyranut og til Oslo og oppover bakker omtrent på hele vestlandssiden. Og det sammenligner du med Haugesund Stord. Det er jo en gåtur

Lenke til kommentar
Just now, Bjarte_1 said:

Og kva meiner eg er ein langtur. Jau ein tur mellom Bergen og Oslo vinterstid minus 20 gr fra Dyranut og til Oslo og oppover bakker omtrent på hele vestlandssiden. Og det sammenligner du med Haugesund Stord. Det er jo en gåtur

Haugesund til Oslo er ikkje bra nok for deg altså? Nei, stikk av. Du er biletet av elbil-hater om du skal komme med latterlige scenarioer om kva som er minstekravet for folk ass.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, 6RCURCGB said:

Kjenner du til mobiltelefoner og bærbare datamaskiner som fremdeles har originalbatteriet etter 15 år og fungerer helt greit? Det er ingenting magisk i el-bil batterier, de slites av å være tomme eller fulladet, de slites av å hurtiglades, de fungerer dårlig når det er kaldt, de slites hvis de blir varme. Og de mister kapasitet jevnt og trutt. En elektrisk bil vil etter 10-15 år bare være en skygge av seg selv med mindre man skifter ut batteriet.

Typisk levetid for ein bil er i området av 15-20 år. Kvifor må elbiler leva lengre enn normale biler? ?

Batterier i elbiler er også vesentlig annleis frå dei i mobilen din, og også korleis dei er (mis)brukt er vesentlig annleis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (1 minutt siden):

Haugesund til Oslo er ikkje bra nok for deg altså? Nei, stikk av. Du er biletet av elbil-hater om du skal komme med latterlige scenarioer om kva som er minstekravet for folk ass.

Vanlig at bergensere og østlendinger reiser på fjellet til hytta om vinteren i 20 minus, men du mener vel kanskje at temp ikke har noe med batterikapasiteten å gjøre heller? Levetiden til de batteriene er 300 000 km blir det skrevet i fagbladene

Lenke til kommentar
Just now, Bjarte_1 said:

Vanlig at bergensere og østlendinger reiser på fjellet til hytta om vinteren i 20 minus, men du mener vel kanskje at temp ikke har noe med batterikapasiteten å gjøre heller? Levetiden til de batteriene er 300 000 km blir det skrevet i fagbladene

At du ikkje er kompetent nok til å vita kva dagens teknologi i elbiler er får vel vera ditt problem.

Elles:

7 minutes ago, Drunkenvalley said:

Dette er antall biler på finn i augeblikket.

image.png.ff1994958fcd1ac6a2c5d6fc77eef4e6.png

Dette er antall biler med 300km+ under beltet.

image.png.338236f6f7283980e133c4431d1769ad.png

Kvifor bryr du deg ein plass om kva tilstanden deiras er etter 300km+?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Bjarte_1 said:

Ja du var en gøyal liten provokatør :)

Seie fyren som aktivt snakke skit om elbiler av openbart ingen anna grunn enn enten hat eller trolling.

12 minutes ago, Drunkenvalley said:

Dette er antall biler på finn i augeblikket.

image.png.ff1994958fcd1ac6a2c5d6fc77eef4e6.png

Dette er antall biler med 300km+ under beltet.

image.png.338236f6f7283980e133c4431d1769ad.png

Kvifor bryr du deg ein plass om kva tilstanden deiras er etter 300km+?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bjarte_1 skrev (Akkurat nå):

Ja du var en gøyal liten provokatør :)

Forøvrig så koster det mellom 2.50.- og 3.50. - kr pr minutt på lade stasjonene, og markedsverdien på bilen dropper som stein etter en tid pga levetiden på batteriet. Det blir dyrere og dyrere å bruke den ettersom batteriet blir dårligere med tiden og må lades oftere og oftere pga kapasitetsreduksjon

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Bjarte_1 said:

Forøvrig så koster det mellom 2.50.- og 3.50. - kr pr minutt på lade stasjonene,

Og? Eg lade ikkje på ladestasjoner 98% av tida. Det er også like dyrt eller dyrere med bensin og diesel for same mengden effekt... ?‍♂️

5 minutes ago, Bjarte_1 said:

og markedsverdien på bilen dropper som stein etter en tid pga levetiden på batteriet. 

Nei.

5 minutes ago, Bjarte_1 said:

Det blir dyrere og dyrere å bruke den ettersom batteriet blir dårligere med tiden og må lades oftere og oftere pga kapasitetsreduksjon

Kvifor? Dei lader ikkje meir, berre oftere. Same mengde minutt, same mengde straum. Kor kjem denne prisaukningen frå?

Også har du framleis ikkje svart:

21 minutes ago, Drunkenvalley said:

Dette er antall biler på finn i augeblikket.

image.png.ff1994958fcd1ac6a2c5d6fc77eef4e6.png

Dette er antall biler med 300km+ under beltet.

image.png.338236f6f7283980e133c4431d1769ad.png

Kvifor bryr du deg ein plass om kva tilstanden deiras er etter 300km+?

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...