Gå til innhold

Kommende Worklog! Casemod mens vi venter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UV: Ultra violet, Utra FIOLETT

Så enkelt er det nok ikke, dessverre.

Fargen på lyset til katodene er ultrafiolett, men det er så intetsigende man kan få det, ettersom det menneskelige øyet ikke kan oppfatte denne "fargen", og det per definisjon da ikke egentlig er en farge. (ultra = "over"/"høyere", infra = "under"/"lavere" jamnfør infrarødt/ultrafiolett. rødt og fiolett står her for "nærmeste synlige nabo", og i hvilken "retning" frekvensen ligger i forhold. -For å ta det veldig i laymans terms)

Ultrafiolett lys ekseterer atomene i et lag med fluoriserende farge, og emitterer lys i en farge vi kan se. (av og til)

Det vanligste er vel, som en dude tidligere sa, hvitt/lysegrønt, men alt er mulig. vaselin gir f.eks. en slik lys "fargeløs farge".

ok, litt for mange kaninører. jeg legger meg.

Lenke til kommentar
ok.. men allikevel må vente litt på alt dette fordi jeg må ha penger først :p

Men driver med ett annet kabinett.. stygt men liker å tulle så..

in-win_s500.jpg

Ikke pent men vi får se.. har tatt bilder så kan legge dem ut så snart jeg kan.. :)

Har gjordt: Borra hull i fronten til en 80mm, satt inn en Bassport(fra basskasse) i front med en rød vifte bak.. stilig effekt..

Grønn vifte bak, volcano 9 coolmod cpuvite...

(har 3 led-vifter igjen å sette inn :) hadde tenkt nede i bunnen, oppe i taket og en i døra.. ;))

brukte ett likens før, men nå står det inne i mat-buda.. på det monterte jeg 4 stk. 120 vifter, front/bunn/topp/sidedør, det var sinte Sunon-vifter (gratis.derfor brukte jeg dem), kjørte de på 7v og ett A4-ark klarte fint å sveve over kassa.. :D

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle snakke styggt om det kabinettet der?..

Blir litt lei meg jeg :( Jeg har selv det kabinettet der, og jeg synes det er tøffere en Chieftec. Det har god plass, selv om det ikke er så altfor stort.

Ikke mobb..

Hehe har det samme kabinettet på "stue" pc'en, men det er gjemt bort i et skap, det er støggt da? men med noen mods kan det jo bli bedre... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...