Jonas Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Send bildene til meg så laster jeg de opp Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Sorry for at det har tatt så lang tid.. kom ikke inn på hotmail.. her og her Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jj.... dette er egentlig bare guttestreker Har bare gått amok med sprayboksen, og lysa har jeg tatt ut, siden jeg ikke bruker kabinettet mer... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 har bilder tatt med telefonen, helt ok kvalitet, men inget sted å laste opp... page me!!! plz! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg kan legge de ut for deg.. bare send de på mail Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) seff Endret 6. januar 2004 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 bilder av tullekabbiset mitt bare så dere er klar over det.. snart ute Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) STOR takk til mbskywalker!! Dette er gjordt: - 2 Vifter med lys (har 3 til ) - Innsug laget av ett bassrør. - Usb i front, i diskettstasjon plassen. Dette kommer: - Lakke kabinettet! - Ny vifte over den i front med lignende innsug. - Vifte i gulv, vifte i topp. - Bein fra ett gammelt cheiftec! - vindu seff osv Endret 6. januar 2004 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 hadde 2 stk på en sånn plass bak i kabinettet, løsna den fra metallfestet.. Tok drillen å borra ett par hull.. filte inni hulla.. så tok jeg limpistolen og limte greia på diskett"coveret".. enkelt og greit anbefales hvis man har mp3 spiller Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 nice skulle gjerne prøvd, men jeg har usb foran fra før (Ferdimekka Raidmax) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) hehe ingen andre som synes noe eller har noen forslag om hva jeg kan gjøre mer ? Endret 6. januar 2004 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 ja skal det.. lurer bare på åssen farge jeg skal velge.. svart med grønne detaljer ? neh hakke peiling.. Kom med forslag Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 godt forslag men jeg skal ha ett litt mindre *kremt* skrikende utseende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå