kverna Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Skal snart begynne på ett prosjekt.. Kabinett: AOpen H600a Strømforsyning: Forton/Source 350W Vifter: 80mm: Titan 80x80mm 120mm: Titan 120mm VifteGriller: 120mm 80mm VifteStyring: Sunbeam (svart fordi jeg skal lakke kabinettet) Lys: Rund blacklight og en Hakke valgt farge enda Vindu: Vindu L-Shape Uv-Penn: Hvilken farge blir det med uv lys ? det var vel det.. noen forslag til endringer ? Bare ting jeg har sett på.. leste reglene og kan noen flytte denne til casemods ? Endret 6. januar 2004 av kverna Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Detta blir bra :D :D Endret 2. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 takk men så ikke reglene før etter jeg hadde posta.. admin flytte den plz ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jepp må flyttes.. BTW: kan bli bra det ja... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 jepp takk for støtten.. blir forhåpentlig mer respons når den blir flyttet Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 tror uten å være helt sikker at UV-pennen blir i en slik mørk blå farge... ser ut til å bli et bra resultat det der da... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Hvilken farge blir det med uv lys ? Blir lys grønn EDIT: 200 innlegg Endret 2. januar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
pback Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jæ**a rånemaskin! GET A LIFE! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jæ**a rånemaskin! GET A LIFE! Om du skal komme med sånne komentarer, kan du berre ta å drite i å poste! ontopic: Om du var tenkt å skrive på plexiglasset med UV-Tusjen, har eg hørt at det går dårlig. Du får veldig liten effekt av det. Berre et lite råd Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den blir sikkert stilig den, ganske vanlig liksom. Men jeg liker det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) ontopic: Om du var tenkt å skrive på plexiglasset med UV-Tusjen, har eg hørt at det går dårlig. Du får veldig liten effekt av det. Berre et lite råd hadde tenkt å fikse sånn som en hadde gjordt.. tegne på tuppene til kjøleribbene, ledninger, kontakter, vifter.. bare teste ut der faktisk (ps: ja jeg veit at han har kjøpt de kablene utenom.. men se på kjøleribbene diverse steder ) Endret 3. januar 2004 av kverna Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ontopic: Om du var tenkt å skrive på plexiglasset med UV-Tusjen, har eg hørt at det går dårlig. Du får veldig liten effekt av det. Berre et lite råd Det funker fett.. klarte du det ikke har du gjort feil Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jæ**a rånemaskin! GET A LIFE! OMFG... hvem er det som skal "get a life" her, skal vi ta en avstemning kanskje, steike blir så arg av folk som poster sånn der... Kan dere ikke abre la være isteden for å si at folk som "get a life" n00b. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ikke bruk uv tusj på plexiglass, den vil da bli synlig når uvlyset er av også. Ganske dårlig effekt i uvtusj også. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ok.. men allikevel må vente litt på alt dette fordi jeg må ha penger først Men driver med ett annet kabinett.. stygt men liker å tulle så.. Ikke pent men vi får se.. har tatt bilder så kan legge dem ut så snart jeg kan.. Har gjordt: Borra hull i fronten til en 80mm, satt inn en Bassport(fra basskasse) i front med en rød vifte bak.. stilig effekt.. Grønn vifte bak, volcano 9 coolmod cpuvite... (har 3 led-vifter igjen å sette inn hadde tenkt nede i bunnen, oppe i taket og en i døra.. ) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ØY!!! drit i å snakke stygt om det kabinettet!!!! jeg har det!!!!!! hehe.... ikke pent..... Har forresten modda det ganske mye... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ikke bruk uv tusj på plexiglass, den vil da bli synlig når uvlyset er av også. Ganske dårlig effekt i uvtusj også. Har du også gjort litt feil da.. eller mongo uv-tusj Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ØY!!! drit i å snakke stygt om det kabinettet!!!! jeg har det!!!!!! hehe.... ikke pent..... Har forresten modda det ganske mye... ØY! hva har du gjordt a ? pm meg priv hvis du har bilder a har bilder idag etter kl 5 jeg også hvis noen vil se bare pm... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 sorry.... har ikke noe sted å laste de opp :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå