U1ven Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Defukter står på. Parkett, bør jeg rive opp? Vann synlig på overflaten når oppdaget. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Sett på godt med varme også. Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Det der vil sannsynligvis aldri bli fint igjen. Det har sannsynligvis trukket ned til underlaget og da vil det antakelig ikke tørke på lang tid. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 Viktigere at jeg er sikker på at vi ikke får soppskader enn at det er fint, men kan jeg være det uten å rive opp? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Burde gå helt fint, er vel først og fremst en vedvarene lekkasje eller fukt som gir slike type skader. Helt fint blir det nok aldir, men man vasker jo parkett en gang i uka med litt vann, og slikt lager ikke råte og soppskader Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 Ok ? Hva bør jeg følge med på? Setter på ekstra ekstern varme. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Viktigere er å sette en vifte mot det.Gulvvifte som peker mot det. Men det er kanskje best å ta det opp fortest mulig. Fukt som blir liggende er aldri bra. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Det er er lite nok til at det kan gå å la det tørke. Jeg ville vært forsiktig med å bruke direkte varme fra en ovn. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 Ser greit ut dagen etter. Tror jeg dropper å rive opp noe. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Man trenger da ikke rive gulvet hvis man søler på det... Om man søler på samme sted hver dag i 3 uker kan det bli ugreit nedi der, men litt fukt som tørker er da ikke farlig. Man bygger jo hus i regnvær. Ville vært kjipt om råbygget måtte rives hver gang det kom en liten skyllebøtte og gjorde ting litt vått. Vedvarende fukt er derimot ugreit. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 Tørket opp med 3-4 håndkler og uten aning hvor lenge vannet hadde ligget. Jeg spurte ikke fordi jeg sølte et glass vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå