Grissom Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 skulle skru på pcen i dag så ville den ikke starte opp... vifter osv begynner og svive alle diagnostic leds lyser hd lyser eneste som ikke lyser er power led foran på kabinettet... er det cpuen som har tatt kvelden eller? skjermen reagerer seff ikke.. er det skjermkortet eller hva?? help me Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 prøv og nullstille cmos Lenke til kommentar
Grissom Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 prøv og nullstille cmos har gjort det 3 ganger Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Får du ingen feilmeldinger. (pip) Prøv og plukke ut alle komponenter bortskjet ifra cpu, minne og skjermkort. Lenke til kommentar
Grissom Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Får du ingen feilmeldinger. (pip) Prøv og plukke ut alle komponenter bortskjet ifra cpu, minne og skjermkort. nope ingenting uvanlig utenom at den ikke starter opp hehe... men regner med at det er cpu som har tatt kvelden hvordan kan jeg sjekke om det er cpu utenom og teste i en annen pc? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tror den sikreste måten og teste cpu på er og prøve den i en annen pc. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei. Er veldig rart at det ikke kommer opp noen pip utenom det vanlige. Hvis det er cpu feil burde det vertfall komme opp piping utenom det vanelige. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvis det ikke kommer noen feilmelding om cpu, så er det nok hovedkortet som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Grissom Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis det ikke kommer noen feilmelding om cpu, så er det nok hovedkortet som har tatt kvelden. hmm hovedkortet virker da? alle lys på hovedkortet lyser som de skal under oppstart ihvertfall.. men skal det komme pip hvis cpuen streiker? Lenke til kommentar
Grissom Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 nå fikk jeg start på den gitt veldig rart skrudde på og av så reboota jeg og plutselig startet den ordentlig... jeg har reseta cmos men den har visst ikke blitt reset alikavell... kan dette tyde på noe? takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå