Gå til innhold

Prescott and Upgrading

Bofur

Anbefalte innlegg

[url="http://www.hardocp.com/article.html?art=NTY1"]Very simply put, can you upgrade from Northwood to Prescott on your current mainboard?[/url]

Our Focus:

There has been a lot of speculation in recent months about whether or not the upcoming Intel Prescott CPUs will work with current Intel 848/865/875 chipset based boards. After compiling information from a variety of sources, including the web and some of our insider contacts, we think we have finally gained some real insight into this question that is on a lot of enthusiasts’ minds. Let’s just say there is some good news, some bad news, and some news that will make you wonder just what in the world Intel is doing :ermm:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er rimelig fornøyd med mitt valg av HK igjen (Abit IC7-MAX3) da det viser seg at det vil fungere med Prescott, ikke sikker på hvor mye, men ut fra det jeg skjønte fra [H]ardocp sin artikkel, så kan jeg nok oppgradere blant det største som kommer :)

Lenke til kommentar

Etter hva jeg skjønte ut av artikkelen, så er ikke de første prescott'ene fmb 1.5 kompatible. De kommer først i 2 kartal?

Sitter med IC7-G versjon 1.0 og tror ikke ikke dette kortet officielt støtter fmb 1.5 heller. Så time will show :ermm::ermm::sleep::sleep:

Lenke til kommentar
Etter hva jeg skjønte ut av artikkelen, så er ikke de første prescott'ene fmb 1.5 kompatible. De kommer først i 2 kartal?

Etter det jeg skjønte, så støttet de fleste i865 og i875 hovedkortaa fmb1.5 mens prescott snart kommer med 2.0 men ligger på 1.5 i startfasen?

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...