flabben Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har *dessverre* blitt ulykkelig forelsket i disse høytalerne http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/...g_5_1_1_1_L.jpg og vil nå *hvis jeg får råd(penger nok)* lage en pc i nogen lunde samme design. Vet noen hvor jeg kan få tak i så fine alu rør? ca. 20x20/20x30 i diameter og til hvilken pris? Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har *dessverre* blitt ulykkelig forelsket i disse høytalerne http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/...g_5_1_1_1_L.jpg og vil nå *hvis jeg får råd(penger nok)* lage en pc i nogen lunde samme design. Vet noen hvor jeg kan få tak i så fine alu rør? ca. 20x20/20x30 i diameter og til hvilken pris? Prøv f.eks. mekken på div skoler. De har ofte sånne ting liggendes. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 blikksager, saa, puss puss og saa faar du et stiligt kabinett som ligner bangolufsen hoytalere Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 blikksager, saa, puss puss og saa faar du et stiligt kabinett som ligner bangolufsen hoytalere Hehe,, du kan jo prøve. Kan bli et fint resultat Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hmm.. på clas ohlson har de sånne støvsuger-rør.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 I metallkatalogen til Astrup (s 17) har du oversikt over aluminiumsrørene de har. Tror du skal finne det du leter etter der. Du får kjøpt det de har på Astrup hos norRag Du har god smak! Lykke til! Lenke til kommentar
flabben Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 takk, vi får se på clasohlson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå