Gå til innhold

EHF (Faktura)

Anbefalte innlegg

Koster det noe å sende EHF?
og motta for den saks skyld?

Må man ha eget program etc.?

Prøvde å søke opp og kom bare til sider hvor de skal ha betaling for å gjøre jobben for deg
Vi har ikke fått noen ennå, men vi har fått forespørsler om det, både sende og motta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (11 timer siden):

Koster det noe å sende EHF?
og motta for den saks skyld?

Må man ha eget program etc.?

Prøvde å søke opp og kom bare til sider hvor de skal ha betaling for å gjøre jobben for deg
Vi har ikke fått noen ennå, men vi har fått forespørsler om det, både sende og motta

Som regel koster det noe, noen tjenster har gratis ehf sending/mottak men da må du ha betal abonnement i tillegg.

Du kan sette opp ditt eget AP  (aksesspunkt) for sending av EHF, men dette er en omfattende jobb.

Dersom du kun skal sende i ny og ne vil jeg anbefale https://www.sendehf.no som jeg har god erfaring med, der betaler du kun stykkpris og ingen abonnementkostnad. Men du kan ikke motta der. Motta EHF er noe de fleste regneskapsprogram kan.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel bare offentlige organisasjoner som krever faktura som EHF. Ellers kan du sende det som epost eller hva du og kunden din måtte bli enige om. Epost er helt gratis :)

Hvis du mottar fakturaer som EHF så er min erfaring at det ligger en vesentlig besparelse i at regnskapssystemet tolker fakturaen automatisk og dermed gjør at bokføringen er unna på svært kort tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...