Redaksjonen. Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Høy elbil-etterspørsel: Volkswagen forlenger produksjonen av e-Golf Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Egentlig veldig rart at en så gammel bil selger så bra,når man ser på alternativene. 1 Lenke til kommentar
Eivind Helle Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Trestein skrev (57 minutter siden): Egentlig veldig rart at en så gammel bil selger så bra,når man ser på alternativene. Synes egentlig ikke det er så rart. Bilen er veldig praktisk og har tilstrekkelig rekkevidde til at den er grei å leve med. Den har god kvalitetsfølelse, ganske lavt forbruk og er veldig enkel å kjøre. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Det hjelper også på at den ser ut som en bil, i motsetning til 1. generasjon Leaf, i-Miev m.fl. 2 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Eivind Helle skrev (40 minutter siden): Synes egentlig ikke det er så rart. Bilen er veldig praktisk og har tilstrekkelig rekkevidde til at den er grei å leve med. Den har god kvalitetsfølelse, ganske lavt forbruk og er veldig enkel å kjøre. Jeg er faktisk 100% enig. Poenget var vel at interiør og betjening er rimelig tradisjonell i forhold til nyere biler som både har flere flatskjermer og større batteri. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Hva skal de med denne? Id3 tar den vell på alle punkt? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Salvesen. skrev (6 minutter siden): Hva skal de med denne? Id3 tar den vell på alle punkt? Fordi den er 'ferdig'? Id3 må jo inn til oppdatering utpå nyåret en gang.. 3 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Salvesen. skrev (26 minutter siden): Hva skal de med denne? Id3 tar den vell på alle punkt? Det er vel litt av poenget. Det er en bra bil. Ikke best i alt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg er glad Leafen min ikke skammer seg over å være elbil Lenke til kommentar
Eivind Helle Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Salvesen. skrev (11 timer siden): Hva skal de med denne? Id3 tar den vell på alle punkt? Ikke alle. Du kan bruke takstativ på e-golf. Og den er billigere enn ID3 1.st. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Trestein skrev (På 28.8.2020 den 19.16): Egentlig veldig rart at en så gammel bil selger så bra,når man ser på alternativene. Det samme har jeg lurt på mtp. BMW i3, en bil som har vært 'gammel' veldig lenge uten noen facelift. Lenke til kommentar
6RCURCGB Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 On 8/28/2020 at 8:56 PM, Simen1 said: Det hjelper også på at den ser ut som en bil, i motsetning til 1. generasjon Leaf, i-Miev m.fl. Du har et godt poeng der. Selv ser jeg frem til at produsentene slutter å lage el-biler men heller lager biler med batteri elektrisk fremdriftsystem. Jeg er rimelig lei alle disse dustete design cues som sier "se på meg, jeg er en elektrisk bil og har latterlige lykter"... 1 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 2 hours ago, Sampson said: Det samme har jeg lurt på mtp. BMW i3, en bil som har vært 'gammel' veldig lenge uten noen facelift. i3 fikk facelift fra MY18. Og fra og med MY20 med annen farge på skinnet. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 kremt skrev (3 timer siden): i3 fikk facelift fra MY18. Og fra og med MY20 med annen farge på skinnet. Tenker du på i3s modellen? Det er ikke mye facelift der gitt. Litt feitere hjul og senket? Hvilke fargevalg man har på skinn interiøret regner jeg heller ikke som noe facelift. i3 har beholdt det generelle utseendet den hadde for 7 år siden i 2013 mener nå jeg? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Den er oppdatert mer enn du tror. iDrive systemet har fått mange oppdateringer. Bedre esp. Annen frontfanger og lykter. Ny S modell. Ny sportspakke variant (S light). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå