Gjest 29c30...d0b Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Hvor kan man melde fra når man vet at en mottaker av fri rettshjelp urettmessig har mottatt dette da mottakers vilkår når det gjelder økonomi og boforhold ble endret før rettsprosessen startet? Rettsprosessen var med på å påføre en venn av meg uforholdsmessige store utgifter, noe som mest sannsynlig ikke ville skjedd hadde ikke motpart lurt seg til fri rettshjelp. Noen gode forslag til hva som kan gjøres for å ta dette videre? Anonymous poster hash: 29c30...d0b Lenke til kommentar
Bjarte_1 Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Gjest 29c30...d0b skrev (2 timer siden): Hvor kan man melde fra når man vet at en mottaker av fri rettshjelp urettmessig har mottatt dette da mottakers vilkår når det gjelder økonomi og boforhold ble endret før rettsprosessen startet? Rettsprosessen var med på å påføre en venn av meg uforholdsmessige store utgifter, noe som mest sannsynlig ikke ville skjedd hadde ikke motpart lurt seg til fri rettshjelp. Noen gode forslag til hva som kan gjøres for å ta dette videre? Anonymous poster hash: 29c30...d0b Jeg er ikke jurist, men dette kan ha blitt avgjort etter forrige års likning, slik at det som skjer i året rettforhandlingene pågår ikke blir vurdert. En løs tanke Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Fylkesmannen kan inndra en rettshjelpsbevilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå