Rayline TWB Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Gå nå å kjøp den f***** prosessoren da............. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 lol! du er stadig inne på denne posten. takk for din entusiasme! i det jeg får penga mellom henda skal det bestilles. tror jeg.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hehehe - good, good.....lykke til..........:-) Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) - Endret 2. januar 2005 av Knick Knack Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Takk for avklaringen Lenke til kommentar
eruin Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Gå for følgende, så har du vips et digg system til en billig penge: CPU Hovedkort Minne (DDR) CPU-vifte 4 varer NOK 1 974,40 inkl. mva. Trenger jeg si mer? Du har jo et ok grafikkort, ikkesant? Å sette sammen dette er jo lett som en lek, selv for en som aldri hadde gjort det før som meg. Endret 10. januar 2004 av eruin Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Gå for Pentium 4en du, da slipepr du mye surr. Det kommer ofte opp ett eller annet problem når du bygger selv, og om du ikke har noe ekstra penger i bakhånd er det dumt å drive med om du ikke har noe særlig erfaring. Men på en annen side er det kjempe gøy å sette sammen selv og se at det fungerer. Lenke til kommentar
svening Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Kjøp en Intel Pentium 4 2.67 GHz Boxed PC533 til ca 1500. Det er enkelt og skifte CPU og du behøver ikke reinstallere. Denen CPu gir mere en nok CPU kraft til nye spill. Til dere som maser om AMD, det er mye mere arbeid og skifte HK, og du må regne med og reinstallere OS. Og husk Intel CPU'en også lett klokkes om det skulle være behov. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Kjøp en P4 det er "ett fett", skjønner nå at det er å bruke opp de vesle penga, og ikke oppgradere du skal. Hvorfor ikke satse på lotto? Ehhh...det går ikke heller, for da risikerer vi problem med enda mer penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå