GoBu Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei! har nettop lagt inn linux. Har Adsl fra telenor, men jeg får ikke koble meg på internett. vet jeg må ha sann pppoe greier, men jeg får det ikke til. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Finnes ørten poster om dette allerede, men ta et Google-søk etter "rp-pppoe". Da finner du en nyttig side (både med programvare og instruksjoner), som inneholder alt du trenger. Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Finnes ørten poster om dette allerede tenkte meg det, men jeg finner ikke ut av det... hvordan skal jeg sette opp internett koblingen?? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Finnes ørten poster om dette allerede tenkte meg det, men jeg finner ikke ut av det... hvordan skal jeg sette opp internett koblingen?? Last ned og instaler rp-pppoe. Skriv inn brukernavn og passord å koble ti, så er du på nett... Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Brukernavnet er sikkert med @online.no. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Brukernavnet er sikkert med @online.no. Jepp, må ikke glemme [email protected]. Det står vel også i FAQ'en hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Installing from Source (Linux and Solaris) If you downloaded the compressed tar file, type: tar xvfz rp-pppoe-3.5.tar.gz cd rp-pppoe-3.5 # If you don't want the GUI ./go # If you do want the GUI ./go-gui Kilde: PPPoE - Roaring Penguin Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Skriv inn brukernavn og passord å koble ti, så er du på nett... hvor skal jeg skrive inn brukernavn?? Endret 3. januar 2004 av GoBu Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 ingen som kan gi meg litt veiledning? har nyesete mandrake! Lenke til kommentar
abze Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har ikke noe med saken å gjøre, men hvorfor i huleste bruker du telenor? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sim har allerede gitt deg svaret. Les, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå