OleP Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har hørt rykter om at det har vært ønske om en Irc kanal dedikert til mobilprat. og derfor har jeg og Errae startet en kanal på EFnet som heter #Mobilprat ... Det er bare å joine! Jeg må også presisere at denne kanalen har _ingenting_ med amobil/gamer å gjøre, denne kanalen er laget av to brukere av dette forumet _for_ brukerne på dette forumet. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Passer ikke denne under "Søppel" da? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Mobilprat må være noe av det mest unødvendige diskusjonstemaet noensinne. Har dere ikke noen unge jenter dere kan være sammens med, og få innsikt i mobiltelefonens spennende verden av? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Feilposting er VELDIG irriterende. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nå får du roe deg litt da Elyas Machera! De to siste trådene jeg har vært innpå har du klaget om feilposting. Hvis du virkelig vil få gjort noe med det trykker du på REPORT knappen, og lar denne posten være til moderatorene gjør noe med den. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det tar så lang tid før Moderatorene kommer, og når de kommer flytter de den ikke, de sletter den! Men ok, jeg er bare i dårlig humør Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Burde ikke denne være postet et helt annet sted på forumet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg