Arodem Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Breaking Bad-regissør har regi på pilotepisoden. Resident Evil blir Netflix-serie Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Gjør spillene om til en serie, gjør det skikkelig denne gangen. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Bare det ikke blir like mye søppel som filmene så takker jeg ikke nei til det. Likte de 2 første filmene, men ble fort fort veldig latterlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Har ikke hatt hjerte til å sett mer en 2 eller 3 av filmene i grunn. Har kommet i skade for å ha sett litt her og litt der i fra de seneste filmene nå og da..og det var i grunn ganske grusomme greier. Om dette her blir underholdende og bra, det vil tiden vise. Endret 27. august 2020 av Mala Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Kommer sikkert til å bli overraskende bra, men etter en cliffhanger-avslutning på første sesong på 10 episoder blir nok serien kansellert. Hadde det vært CW, hadde serien overlevd 10 sesonger med 23 episoder hver, men hadde variert fra middelmådig til møkk kjedelig og repeterende... Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 De skal bruke ekte spillere altså? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Å kalle Bronwen for Breaking Bad-regissør er å strekke det litt langt, all den tid hun bare har regissert 1 episode. En av de bedre episodene, men likevel. Det er sannsynligvis heller hennes episode fra Walking Dead som landet henne denne jobben (ikke at jeg har sett den episoden og kan bedømme), og dermed mer naturlig å bruke i overskriften? Anyway, kan ikke si jeg har særlig troen på denne serien, selv om jeg synes det passer bedre i serieformat. Da kan de også skifte litt fokus i forskjellige sesonger slik at de får dekket temaene i de relativt varierte spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå